Dagens; Laidback

Dagens klädsel var tänkt att fungera bra när sötaste A skulle komma till vårt gemensamma HippHipp maraton och toning av mitt hår men nu blev det ju inte så. Ledsen A ringde och kunde inte komma på grund av urinvägsinfektion, ajaj, så det blir en annan dag. Och jag har hur tråkigt som helst!
Nya, stickade strumpor, julklapp
Tofflor med ugglor, TopShop
Loose jeans, Loveli
Lavendellinne, Indiska
Omlottröja, Kanabeach - La Redoute
Halsband, gjort av mig & Brosch arvegods


1
Denna fredag känns alltså totalt wasted eftersom jag inte hinner åka upp till Åre och åka skidor, inte har någon lust att ringa någon annan consigliore och verkligen inte tänker ta itu med skolarbete.
H&Ms katalog innehöll vissa guldkorn bland allt grus men det var ingenting som väckte cravings hos mig.
Jag vill ha någonting sådant
här, eller det här kanske? Till nyårsafton skulle det passa
super tillsammans med dessa, eller dessa, och denna.
Men det blir antagligen snarare liten LBD, brokadjackan i guld och leoparddiadem!?

Lekte med kameran och fotade en av mina högar med smycken. Och nu inser jag att jag måste städa bland alla smycken/fågelboet. Gosh, vad jag är gnällig idag... 

Kommentarer
Postat av: Estelle

Snygga byxor!

Postat av: Aenigma

Estelle; Tack så mycket raring!:)

2006-12-29 @ 14:41:22
Postat av: julia

ja tänkte precis skriva desamma! verkligen älskar dina byxor! skit snygga! har länge letat efter ett par "loose" jeans. men kan aldrig hitta några ju.
keep up the good work!

2006-12-29 @ 17:36:55
Postat av: ELIN

Hjälp, vilken hög. Jag blir snurrig :)

2006-12-29 @ 20:28:27
URL: http://eliinpeliin.blogg.se
Postat av: Aenigma

Julia; Haha, tack så mycket! :) Jag använder dem jätte mycket i perioder och just nu känns det lagom med ett par sköna loose byxor. Jag hittar typ bara jeans i den modellen! Kolla in H&Ms jeans, de har en skön modell som är lite lösare och bekväm. :)
Elin; Jag veeet. Haha:D Och det där är inte ens allt...

2006-12-30 @ 13:06:06
Postat av: JessicaPersica

Dom byxorna var skitsnygga.

2006-12-30 @ 17:09:19
URL: http://jessicapersika.blogg.se
Postat av: Aenigma

JessicaPersica; Tacktack! :)

2006-12-30 @ 19:03:18
Postat av: julia

okej! tack jag ska kolla upp det! :D

2006-12-30 @ 21:49:06
Postat av: Aenigma

Julia; Ingen fara, klart man ställer upp med tips om man har några sådanna! :) Kul att kunna hjälpa.

2006-12-31 @ 14:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback