Dagens; Michelangelo & jag



Jag är ett mongo. Ett trött mongo!
Jag klarar mig inte utan sovmorgnar längre nu när jag
tror att världen faktiskt bara existerar efter klockan 09.00.
att gå upp normal tid kändes ungefär som att "staba" mig själv och
sedan äta frukost med grus i ögenen. Uää!!
Anledningen var att gå och se filmen en obekväm sanning och de
som känner mig vet att jag kan bli arg. Och jag blev arg...
Hur i helvete har vi tänkt att det ska gå till att leva på en jord som vi
sabbar mer och mer för varje dag genom olika våldsgrepp?
Vi kan diskutera det mer senare...
Sedan har jag, och andra esteter, varit i ett kallt garage och målat våra
väldigt snygga, och av oss designade, återvinningsstationer som ska användas
under alpina VM i Åre 2007. Yeah 
Därav blev klädseln inte så trendig men välbehövligt skön!
Mörka loose jeans, Junk
Mörkblå Michelangelo tee (Ska man ha målarinspiration, vad passar inte bättre då än sixtinska kapellet?)
Vit/blå randig hoodjacka/anorak, sydd av mamsells syster på 70-talet
Håret i knut (nu med blå slingor...), uggisar, avflisat rött nagellack & Ripcurljacka
Lägg särskilt märket till mina vinnande poser med fjärrskådande blick!...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker faktiskt att det där var grymt snyggt.

Postat av: Aenigma

Anna; Tack så mycket! Ja, det var väldigt laidback och skönt att ha. Men jag är mer åt att planera outfits in i minsta detalj med accessoarer och sånt så det var inte så usual för mig. :D Gulligt av dig att tycka att det var fint! :D

2006-12-05 @ 18:44:06
Postat av: Victorsarah

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2009-05-28 @ 13:54:17
URL: http://victorsarah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback