Dagens; Mjukt & murrigt

Premiäranvändning av nya second hand klänningen med lite modifikation.
Trallade iväg till skolan med inställningen på en hårt arbetande dag men läraren var borta så jag har spenderat största delen av min tid med en massa färg överallt, pensel i handen och skapandes en knorrig himmel med surrealistiska kullar, granar och en eld. Annorlunda...
Uggisar (Nu väldigt skitiga!)
Svarta strumpisar, Åhléns
Ljusrosa klänning med blommönster, second hand barnavdelning
Brett skärp i midjan, second hand
Brun/lila ullkofta, Style (snodd av papi)
+Håret i knut &allmänt trött!
  

1
Dagens Hiss; Jag ska knarka i min grymt mycket lussebullar hela kvällen!
Dagens Diss; Vädret är så miserabelt att jag inte ens tänker skriva mer...

Kommentarer
Postat av: julia

verkligen jätte snygg klänning!

2006-12-11 @ 18:06:50
Postat av: Aenigma

Julia; Tack så mycket! Mailen knasade sig i helgen så jag fick inte iväg lite tips till dig men jag kan ge några på rak arm här;
Jag skulle defenitivt satsa på en enkel och söt klänning som man kan dressa både upp och ned så att den är clean och fin på dagen och lite mer uppklädd på kvällen, middagen. Kolla på H&m där det finns väldigt fina alternativ för ett par hundralappar.
En kofta, gärna stickad, kanske i grått både värmer och tycker jag är ett av höstens bättre trender! I kombination med lila är dessutom grått riktigt snyggt och något jag använder mig av ofta!
Ett par lite kortare, varma stövlar är bra om man är utomhus men annars tror jag att du skulle kunna använda sommarens ballerinor om du är på båten, för extra värme kanske ett par stickade strumpor eller knästrumpor?
Jag tycker att man ska klä sig i det som man tycker är fint och inte packa för mycket, snarare att man tar med sig lite extra accessoarer, halsband, örhängen, broscher, att ge allting en liten extra piff. Jag använder väldigt mycket accessoarer för i och med dem kan man göra plagg eller outfits så annorlunda i och med väldigt lite!
Hoppas cruisingen bra underbar och om du undrar något mer, så bara fråga!

2006-12-11 @ 19:19:21
Postat av: julia

tack så jättemkt för tipsen! det behövdes kan jag ju säga! :D . ska nog in till stan på onsdag och då blir letning av en klänning! tack ännu en gång för tipsen! jätte snällt vekrligen

2006-12-11 @ 19:40:18
Postat av: julia

tack så jättemkt för tipsen! det behövdes kan jag ju säga! :D . ska nog in till stan på onsdag och då blir letning av en klänning! tack ännu en gång för tipsen! jätte snällt vekrligen

2006-12-11 @ 19:43:19
Postat av: julia

tack så jättemkt för tipsen! det behövdes kan jag ju säga! :D . ska nog in till stan på onsdag och då blir letning av en klänning! tack ännu en gång för tipsen! jätte snällt vekrligen

2006-12-11 @ 19:43:19
Postat av: julia

oj.haha. daotrn fick nått konsitgt ryck :P

2006-12-11 @ 19:47:24
Postat av: Aenigma

Julia; Det var så lite så! Bara kul att kunna hjälpa till lite. Hoppas att du hittar någonting fint som du vill ha! :D

2006-12-12 @ 09:48:33
Postat av: Sophia

Sött Sött Sött!

Postat av: Aenigma

Sophia; tack tack tack! :D

2006-12-14 @ 18:36:54
Postat av: Catrin

Verkligen söt klänning! Bra köp!

2006-12-14 @ 20:20:43
URL: http://catrins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback