Dagens; Shades of gold

1
                                            
Fråga mig inte varför jag står som jag står men personligen ser jag ut som jag just
erövrat ett land och ska sätta ned min flagga där det står att det tillhör mig
á la "amerikanerna" som tog USA ifrån indianerna...
Idag har det stökats undan en del skolarbete vilket är skönt och jag behöver inte ha fullt lika
mycket ångest och har kanske inte lika många anledningar att knarka en massa lussebullar.
Vilket jag lär göra ändå!
Men eftersom jag nu varit duktig, enligt mig själv, så måste jag ju få cred och därför drogs det en runda till
den lilla lokala second hand affären som totalt glömts bort av mig. Små fynd hittades och bild kommer
alldeles snart på de nya raringarna, som ska modifieras litet grann.
Dagens klädsel i kylan;
Svarta strumpisar x 2, Åhléns
Svart klänning med puffärm och A-linjemodell, H&M
Svart kofta med guldknappar, Pringle
Långt halsband i guld/gult/bärnsten, gjort av mig
Stelt armband i guld/brunt/gult, Indiska
Uggisar, guldscarf i håret och "Rapunzel-fläta" som gjordes till knut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback