Den där Toblerone & jag

Ibland, jag säger ibland, är det bra med föräldrar som flyger och far lite överallt inom jobbet för kan man bli gladare när man kommer hem hasande efter att ha varit i Åre en fredagskväll och hittar tre stycken gigantiska toblerone?
Jag har lite lätt att bli besatt av saker till och från och i helgen fanns bara toblerone för mig. Vad har jag gått miste om i så många år? För i och med allvarlig nöt & mandelallergi har de inte varit på tapeten men med papis lugnande ord om att det nog skulle gå bra så har jag konsumerat en hel del.


Om inte detta illustrerar hur fäst jag blev vid Toblerone, vi har nu förlovat oss, så vet jag inte vad man ska göra för att visa äkta kärlek?
2

Liggandes på golvet i mitt rum vid elementet hade det bara fattats ett blått hav så hade det varit semesterfeeling på topp. Varmt, tax-freegodis och all tid i världen att göra ingenting!

Kommentarer
Postat av: Sofia

älskar toblerone!

Postat av: Aenigma

Sofia; Ja, jag hade en kort kärleksperiod. Förra helgen konsumerade jag massor och var inne i ett chockladglädjerus, i helgen åt jag massor och höll på att dö av illamående och sådan magont att jag inte kunde sova på heeela natten. jag och toblerone har gjort slut... ;D

2006-12-18 @ 10:54:58
Postat av: Mikaela

Åh, det är så gott!

2006-12-20 @ 18:54:05
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: Aenigma

Mikaela; Mmmm:D

2006-12-20 @ 19:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback