Profilerat

1

Ritade som sagt i helgen och det är ju roligt att få så fint beröm som jag fick på gårdagens bild.
Ni ska veta att det verkligen värmer!
Speciellt när man inte mår så bra och är lite depp, då gör det hela ens dag med ett par fina/snälla/ärliga ord. För det behöver inte alltid vara beröm, konstruktiv kritik kan vara lika nyttigt och bra!
Så tack till alla bloggande-raringar med guldhjärtan! 
Dagens bild är en som jag ritade mest för att jag behöver öva,öva, öva på att rita människans
ansikte från alla möjliga vinklar men mest i profil. Det är svååårt!
Hon blev dock så pass bra och normal att jag gav henne lite inbakade, lösa flätor, söt
hårsnodd med körsbär som inte är särskilt trendiga eller vintriga men dock så gulliga.
En uggla inspirerad från mina älsklingar till TopShop tofflor som örhängen och en liten Aenigmas signum dödskalle i håret i form av dödskallespänne!

Kommentarer
Postat av: julia

måste ju säga att den här bilden oxå var ruggit snygg!! tänkte fråga hur okej det är att "låna" nån bild du ritar, för att änvända som bakrundsbild on my dator!?haha.
:D

2006-12-06 @ 17:58:16
Postat av: Aenigma

Julia; tack så mycket! Låna till att ha som bakgrundsbild är helt okej. Det är ju bara roligt om någon uppskattar det man gjort så till den grad att de vill se det varje gång de har på datorn! :)

2006-12-06 @ 18:02:41
Postat av: Sophie

Du har ju riktig talang tjejen!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: Aenigma

Sophie; Nejmen, tack! Blir alldels varm inombords här:) Ojojoj, tack tack igen!

2006-12-06 @ 18:35:47
Postat av: Modejouren

Jättefin teckning, och tack för din superbra och chica kommentar, den värmde och det är sådana som får oss att fortsätta! tack. Lev chict!

2006-12-06 @ 19:01:20
URL: http://modejouren.blogg.se
Postat av: julia

tackar! gulligt at du e så snäll! :D

2006-12-06 @ 19:23:08
Postat av: Aenigma

Modejouren; Tack så mycket, och varsågod! :)
Keep up the good work, bli dock inte för hård mot folk, alla kan inte ta kritik även om den är konstruktiv! I´ll be chic!

2006-12-06 @ 19:25:21
Postat av: Camilla

Haha, vad roligt att höra! Men förtusan, vi får väl se till att träffas på den kommande bloggkvällen! :)

2006-12-07 @ 12:11:26
URL: http://www.stilic.blogg.se
Postat av: Aenigma

Camilla; Ja, det var faktiskt väldigt trevligt! :)
Vad är det för bloggträff då? Vore ju kul eftersom jag är så hiiiimla nyfiken av mig och undrar vilka alla andra bloggtjejer är! :D

2006-12-07 @ 17:11:02
Postat av: anna

men herre gud.. vaddåöva?! du är ju superduktig :)

2006-12-07 @ 19:59:42
URL: http://fashionfason.blogg.se
Postat av: Aenigma

Anna; Haha, raring, jag märker att du inte sett (det är ju inte så konstigt i och för sig) alla mina andra försök till att rita profiler. Jag har inget tålamod och efter halva näsan gör jag bara en snabb linje och sedan blrukar resultatet variera mellan anknöbb till mun eller fläskläppmun... :D Haha Men tack så himla mycket!

2006-12-07 @ 20:20:25
Postat av: Maja

vad snygt du ritat ett konsverk!

2006-12-08 @ 15:33:15
Postat av: Aenigma

Maja; Tack så mycket!

2006-12-08 @ 15:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback