Stress my but of!

Jag kan inte hantera stress. Är bara hemma en timma, har varit i Åre och tränat och trilla i snön, har precis ätit och ska nu upp på möte igen med alpina VM2007 bolaget och prova ut kläder, få information och snacka. Samtidigt håller jag på med ett test/prov inför just alpina VM där det ska läras in massor av fakta om alltifrån VMs historia, Karolinerna, Jämtland & Härjedalen, Åre, skidåkning m.m .m.m
Måste ha minst 70 % rätt och det ska ta fyra timmar så jag får fortsätta senare med att lyssna på när Hasse Fahlén pratar om karolinermonumentet i Duved och så vidare. 

1

Min lilla gåva, kinesisk kalender, säger att tvillingen är bra på att hantera stress... Bullshit!
Men jag hoppas ni andra har en trevlig kväll med lugn och ro, Ugly Betty och Greys Anatomy!

Kommentarer
Postat av: Vetlejeanett

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback