Turn your back to Marilyn

Otroligt vackert avsnitt med Marilyn Monroe inspirerade bilder i jul nummret av Elle. Frågan är om det kan bli annat än fantastiskt vackert när blondinernas blondin och det tidiga 1900-talets skönhet nummer ett är inblandad? Gjorde en liten tolkning av en av bilderna. Just därför att den är väldigt fin och stilfull utan att man faktiskt ser det av människan som anses vackrast. Ansiktet och framsidan finns inte med, bara hennes rygg och den nonchalanta, tankfulla?, ställningen.
1

I två dagars tid har jag verkligen verat göra ett speciellt blogginlägg men det har ju varit så segt och konstigt att det inte gått. Dock vill jag varna känsliga tittare, läs det inlägget som kommer ikväll och tänk efter! För jag tänkte, har kommit till insikt och ska faktiskt redan ikväll göra någonting...
Ibland måste man ta ödet i sina egna händer, för hur liten man en är som individ så kan man göra mer än vad man tror. För snart har vi inte chansen att kunna ändra saker längre!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jätte fina skisser!

Postat av: Aenigma

Paulina; Tack så mycket!

2006-12-12 @ 18:30:13
Postat av: Fliickan

Jätte fin bild!

2006-12-12 @ 18:56:55
URL: http://fliickans.webblogg.se
Postat av: julia

mitt "stora"/egentligen jätte lilla! problem, inför kryssning: mörkt rött nagelack, lr mörkt mörkt lila nagellack?!haha. lr nåtn annan färg?!

2006-12-12 @ 20:56:11
Postat av: Amanda

jag älskade det där modereportaget i elle. du ritar underbart btw ;)

2006-12-13 @ 07:28:01
URL: http://www.amandasstil.blogg.se
Postat av: Aenigma

Fliickan; Tack så mycket!
Julia; Jag tycker man ska använda den som man gillar mest. Själv byter jag var och varannan dag, rött, brons, lila, rosa, svart. Men Mörkt lila är defenitivt favoriten just nu! :)Annars är ju silver en av vårens färger, vågad och annorlunda.
Amanda; Ja, visst är det underbart? Jag tycker det är så himla vackert! Tack för berömmet. :D

2006-12-13 @ 16:43:17
Postat av: HillieBillie

Jag väntar med spänning på det där kommande inlägget. Jag har en aning om vad det kan komma att handla om. Jag kan också ha fel.

2006-12-13 @ 19:12:57
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: julia

jo det e sant. får se vad jag tar! jag väntar oxå med spänning på kommande inlägg!!

2006-12-13 @ 19:19:08
Postat av: sofia

men nu lilla söta rara du blir jag helt orolig och får nästan ont i magen inför kommande inlägg. Vet inte riktigt varför men det lät ju jätteallvarligt! Ska försöka att inte oroa mig i onödan och ser fram emot vad du har att säga :)

2006-12-14 @ 17:19:56
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: Aenigma

HillieBillie; Jag tror att du gissar alldeles rätt!? Och ikväll ska jag väl ääntligen kunna lägga upp det också?
Julia; precis. Ta det du känner för. Själv kör jag med Mavala Mexico idag och har vassa, mörka naglar. :D
Sofia;Du behöver inte vara oroligt för mig men jag kan inte ljuga och säga att du överhuvudtaget inte ska vara orolig! Dock kommer det en förklaring ikväll, snart! Tack för omtanken sötis.:)

2006-12-14 @ 18:31:16
Postat av: Sophia

Snyggt gjort!

2006-12-14 @ 18:45:36
URL: http://fuckingfabulous.webblogg.se
Postat av: Emelie

Va duktig du är på att måla! :)

2006-12-21 @ 21:03:31
URL: http://emeliemaria.blogg.se
Postat av: Aenigma

Emelie; Tack, fast det är ritat med svart tusch och inte målat. Men ändå! :D

2006-12-22 @ 11:29:41
Postat av: Mimo

Helt fantastisk bild!

2006-12-22 @ 19:22:22
URL: http://mimostyle.webblogg.se
Postat av: Aenigma

Mimo; Tack! :D

2006-12-23 @ 12:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback