What´s in the bag?

Såg att Sigrid visade innehållet i sin väska och eftersom jag är en relativt ny bloggare, och då inte visat
mitt ganska ointressanta innehåll i min väska, så gör jag det med.
1
Jag har huuuur mycket saker som helst i väskan men eftersom innehållet varierar
så gör också väskan det, och jag byter i princip varje dag. Men detta är den
som används flitigast just nu:
Vit väska med gröna blad, 10 Gruppen
Anteckningsbok/skrivbok, Agatha Ruiz de la Prada
Handgjord hårborste & liten röd portmonä för mynt
Ett par pennor att rita/skriva med & liten kalender i grönt med spöken
Reflex i form av dödskalle
Lipsyl, Mavala BoraBora, Parfym Aramani di Gio
Blå burk till nöt-mandelallergi medecin & mjölkallergitabletter
Alltid ett par reserv halsband, några sidenband & en en halsduk, i detta fall en i blå/guld siden
Diadem, aviators
Nyckelknippa med virkat fodral i rosa och liten svart skinnjacka:)


Kommentarer
Postat av: Anna

DU har huuuur mkt som helst i väskan? Haha... då skulle du se min. ^^ Jag får fan ont i ryggen av min handväska (ja, det är sorligt nog helt sant också). Måste skaffa en mindre (som ändå inte ser fjollig ut) så jag tvingar mig själv o inte bära med mig så mkt grejjer.

Postat av: HillieBillie

Ja du har ju mer intressanta grejer i väskan än vad vissa andra har! (*läs jag, hehe) Jag tror seriöst att jag har världens mest tråkiga saker i mina väskor. Vad som finns där är i princip...ett lypsyl, MP3n och en kamm! Haha.

2006-12-04 @ 22:28:26
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: Aenigma

Anna; Ja...men jag fuskade ju... la ur alla fula, tråkiga skolböcker och allt för onödiga saker. Så det är betydligt mer! :) Mihi Men den är lite lättare den här veckan när skolan är lite lugnare och vi arbetar med nobeltema. Jag ogillar verkligen att gå omkring med en töntigt liten väska, som jag ändå proppar full. Känns så...B! :D
HillieBillie; Ohoj! jag glömde att jag har min mp3 däri också. Tacktack för påminnelsen. Men seriöst jag fuskade och plockade ur det tråkigaste, läs; Arbetsmiljö och säkerhets böken...

2006-12-05 @ 18:42:48
Postat av: Shops20069

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2008-09-29 @ 14:13:00
URL: http://www.shops2006-com.co.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback