Back in Buisness

Tillbaka till verkligheten, tillbaka till hemmet, tillbaka till skolan, tillbaka till bloggen!

En veckas frånvaro, nästan (Bloggabstinens á la bloggavgiftning), med välförtjänt vila från skola och den där verkligheten som obehagligt tränger sig på alltid. Mycket har hänt i Sverige, inte i Jämtland dock..., världen, i mitt liv och ja.. i den emotionella sfären. 
Lycklig för att jag är hemma? Pass på den frågan, men efter en 24 timmars separationsångest så ser jag lite klarare på problemet och överlevde hemresan med allt vad det innebär. (Läs: Jag knaprade halstabletter, sjöng till radion, åt GB Sandwich, gnagade på kudden och filosoferade i 40+75 mil)

Några snabba:
Shoppat?: Jawohl! Men hänsynsfullt...
Träffat allra bästa raringen?: Natürlich!
Varit lyrisk?: Ja, det är ju ändå jag.
Fotograferat onödiga/nödvändiga saker?: Absolut!
Sparkat runt i höstlöven: Jaa! 

Imorgon, förhoppningsvis, kommer en lägesrapport gällande lite allt möjligt, shoppingbytena, och allting blir som vanligt igen. Tror jag? Om jag inte blivit skadad i hjärnan av den friska skånska luften och bestämt mig för att rymma tillbaka de platta viddernas land och leva på löv och sniglar... Okej, har man åkt över 100 mil på två dagar, non-stop nästan, sovit dåligt, ätit knasig mat och lyssnat på galen Saddam Hussein i radio massor av gånger då blir man lite vrickad. Nu ska jag göra nytta & packa upp. Tjoho...
Vi syns, ses, hörs imorgon! Hoppas lovet/veckan har varit faboulous!

Kommentarer
Postat av: Bohemica

Jaaaa...äntligen!

Postat av: Aenigma

Bohemica; haha, yeah! I´m back on track!

2006-11-05 @ 18:49:51
Postat av: HillieBillie

Hey you're back! :P Goodie goodie. Trevligt att se dina vackra blogg-inlägg poppa upp igen. Hehe.

2006-11-05 @ 23:07:58
URL: http://hilliebillie.blogg.se
Postat av: LinaLove

alltid kul att resa

2006-11-06 @ 00:28:13
URL: http://linalove.blogs.se
Postat av: sofia

hej sötnos, välkommen hem! Har saknat dig din lilla hoppetossa. Låter som att du haft ett händelserikt lov. ska bli spännande att höra mer!

2006-11-06 @ 08:01:14
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: julia

yay! du e tillbaka. du längtar vi efter att se vad du har shoppat! :D

2006-11-06 @ 16:02:47
URL: http://daretodream.blogg.se
Postat av: Aenigma

HillieBillie; Yeahey, im back back back! Och jag är trött som en hamster men det är klart att man börjar blogga innan man kommit innanför dörren! :D Haha
LinaLove; Ja, visst är det?
Sofia; Tacktack, gulle dig! vad skulle jag göra utan alla dina snälla kommentarer och underbara blogg? :) Lovet har varit galet flygande och flängande, men det är det värt!! Haha, hoppetossa, det passar utmärkt på mig.
Julia; Vad roligt! Och det kommer, det kommer.

2006-11-06 @ 16:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback