Blogg remake

Det är inte alla som har turen att ha så söta och duktiga bröder som jag.
Och det är inte alla som har turen att ha en så envis och tjatig lillasyster som mig.
Detta i kombination gör att jag inom kort, imorgon?, kommer att antagligen få en sjuuuukt fin blogg eftersom mitt datorproffs till äldsta broder skall knåpa ihop något fint efter mina regler och små höttande fingrar. Jag tänker mig... (visualiserar och gör vifftande grejer i luften) turkost, guld, brokad & dödskalle...

Förhoppningsvis blir det alltså blogg med trademark Aenigma på högsta volym snart!
                                                                   

Förresten, irrandes runt på NK med trött följeslagare i släptåg drägglade jag som vanligt på väskor ifrån Mulberry, kärleken Burberry, Stella McCartney, Luella Bartley & Sonia Rykiel.
Då stod jag plötsligt öga mot öga med dessa sötnosar som jag bloggat om.
De lammulls- och lammskinnsfodrade stövlarna från Jimmy Choo. Men jag har inte hjärta att knata runt i ett stackars ledset fårs bebis päls, så de står kvar. Men fina är de!

Kommentarer
Postat av: Cassie

Vad kul med bloggen :) Och stövlarna är ju för mysiga ..

Postat av: Emma

Ååh, mitt samvete har inga problem med päls på fötterna (däremot som ytterplagg). Synd att de inte är i min prisklass.

2006-11-28 @ 22:53:34
URL: http://www.emmasgarderob.webblogg.se
Postat av: Aenigma

Cassie; Ja, ska fixa och trixa lite nu så kanske blir det klart ikväll...!? Kul!
Emma; Jag tror att jag skulle ha problem med det... ia alla fall om jag vet att det är ett bebis djur som haft pälsen... det känns värre. ? Men fina är de i vilket fall som helst!

2006-11-29 @ 14:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback