Dagens; Smaragdfärger & kyla

Använde nya omlottblusen ifrån Vila i underbara smaragdgröna färgen och blev kall på kuppen men det var det kanske värt? Försov mig grymt imorse vilket jag aldrig gjort förut och hade därför bara en lektion. Skönt, men jag skäms för att ha försovit mig...
Mörka, gamla jeans, Diesel
Lila/grönt sidenlinne, Riley
Smaragdgrön omlottblus, Vila
Halsband i lila, grönt och brons, Indiska
Guldring med lila ädelsten, släktklenod
Armband med gröna nyanser, gjor av mich
+ Uggisar, grön/ vit väska & turkos dunjacka


Ikväll blir det Lost och slappande. Orkar ingenting. Är för första gången ever skoltrött.
Jeez, hur orkar folk som är skoltrötta för det mesta?
Jajaa, jag ska plugga imorgon och i helgen så nu blir det att göra ingenting. Och typ, äta.

Kommentarer
Postat av: Bohemica

Tjusig layout du fixat!
Kram!

Postat av: Aenigma

Bohemica; Tack så mycket. Men cred-iten skall till min broder som lydde mina order och fixade allt. :) Jag bara befallde. Haha
Kram

2006-11-30 @ 14:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback