DumSnäll bror & jag

Jag ska inte säga att dagen inte kan bli bättre, eller att den inte skulle kunna bli dålig, för det borde ju bara sluta... dåligt!? Men det är en one of a kind dag idag! GladGladGlad!
Båda bröderna hemma, Jesper din äckliga hamster sluta läsa, och jag har någon att slåss med igen.
Packade upp alla nyförvär, bild kommer senare, och är nöjdare än nöjdast med allting. Dessutom är några julklappar fixade och det är lugnande för själen.
Det är faktiskt en sjukt bra dag idag!
Fick ett par googles av äldsta brodern, hamstern^, som jag verkligen behöver. Hade jag kunnat göra små hjärtan hade jag gjort det, men nu kan jag inte det så man får inbilla sig halvtöntiga, gulliga hjärtan!
Och sedan fick jag ett telefonsamtal, som jag började väldigt pinsamt, där jag fick veta att jag
vunnit en resa till London. Hur knasigt är inte det?
Var med i en designtävling på internet där man skulle göra en varningsskylt för framtiden gällande slutförvaring för kärnbränsle. Och så vann jag, och två killar, juryns pris. OMG
Så senare i veckan kan man kolla in allting på hemsidan, länkar senare, om tävlingen, bidragen och allting. Mars/April blir en resandets månad för mig. Och det gör mig ingenting! :)
 
1

Man får inte skriva fula saker på bloggen men är man glad då är man. Dessutom är det citerat världens kanske bästa serie Rocky! Walking on sunshine, med snöflingor, fjälltoppar á surrealism, med nya broschen, sötaste leggingsen med dödskallar och present-googlesen!

Kommentarer
Postat av: HillieBillie

WHAT? Nej men gud grattis!! Shiet vad roligt! Jag har alltid velat åka till London, so I am a bit jealous. (In a good way) Det kommer säkert bli hur skoj som helst! Tjihoo nu blev jag glad för din skull. Halleluja moment.

Postat av: Aenigma

HillieBillie; Jag veeet, Det är så himla knasigt. Men det ska bli jätte kul! :) Har också alltid velat åka till London, shoppingshoppingshoppning, så det känns som om man blivit lite bönhörd nu när allting annat kä'nns trååååk. Tjihoo :D

2006-11-28 @ 12:05:51
Postat av: Ingecarmen

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2008-11-13 @ 11:46:00
URL: http://ingecarmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback