Panikångest deluxe

Alla har väl mer eller mindre allvarliga fel i huvudet men jag måste ha fått en rejäl dos av det mesta.


* Jag har rest mycket men blir ändå helt hispig över att jag har glömt något.
*Får panikångest delux av bara tanken på att sova på tåg, haaaata tåg.
*Får vanlig ångest och lätt hjärtklappning vid tanken på att kanske få panikångest i Sthlm.
* Har ont i magen av ondsinta fjärilar som gnager istället för att fladdra i magen.
* Ömsom trött som en hamster, ömsom hyperaktiv typ tugga inredning.

Jag behöver semester ifrån mig själv. Väskan är klarpackad, middagen äten och jag vill helst bli medvetslös en stund...
Men, imorgon klockan 07.00 är det jag som raglar av tåget på Stockholm station och beger mig till boplats och sedan ut på stan för botanisering och shopaholic tendenser. Hur knasig i huvudet jag än må vara!

Au revoir Jämtland där isgata och galonisar känns som mest trendigt just nu,
salut Stockholm där det förhoppningsvis inte finns någon isgata och galonisar ej existerar! 
Ha eder en utmärkt vecka så återkommer moi, varför franska?, på lördag/söndag till bloggvärlden och den riktiga världen där det ska spelas seriös prestigefylld volleybollturnering på måndag.  
Slutplädering klar, ciao


Kommentarer
Postat av: Annika

Du är så välkommen till Stockholm så. Och du behöver inte oroa dig för isgata här, det är regnigt och grått, men inte särskilt kallt alls. :)

Postat av: sofia

då är vi där samtidigt! hihi, för jag åker hem till stockholm på torsdag(imorgon) och stannar till måndag.

2006-11-22 @ 09:18:34
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: karoliina

Hoppas du får trevligt här i min kära hemstad. Ikväll skall jag rusa runt på stan och se snygg ut för att sedan måla läpparna röda och dansa natten lång...

2006-11-24 @ 10:02:40
URL: http://karoliina.blogg.se
Postat av: Anonym

Annika; Jag märkte att det nte var någon isgata men vädret var som du säger, ganska regnigt och grått. Det hindrade dock inte oss ifrån att sätta skräck i Sthlm! :D
Sofia; Oh var du hemma och hälsade på? Kulkul! Om du såg en liten, blond unge i duffel så var det nog jag!? :) Mihi
Karoliina; Det var så trevligt så, ville verkligen inte åka hem. Hoppas att det blev en underhållande rusning på stan!

2006-11-25 @ 16:40:46
Postat av: Sigrid

älska tåg!

2006-11-25 @ 17:07:18
URL: http://sigrid.webblogg.se
Postat av: Aenigma

Sigrid; Oh nono! Inte gilla tåg alls, dock hade jag det bättre än andra som fick sova i 3 bädds kupé och inte 6 bäddars. Flygplansbarn, det är jag det! :D

2006-11-25 @ 17:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback