Stöld & iskallt spel

När jag såg bilden på HillieBillie, my friends, blogg kunde jag ju inte låta bli att sno över den till min. Det visar ju nämligen utmärkt hur grymt snygga vårt lag var under måndagens volleybollturnering där vi skillade oss fram till en andra plats! Tokigt roligt, tokigt kallt & tokigt punkigt.
Punks
Översta raden från vänster; M, A, M, C, M, H
Mellanraden; Aenigma, O
Och längst fram Hilliebillie herself
Mitt hår ser förvisso platt ut men nystylat var det en lejonman delux jag hade runt huvudet
och inget balsam i världen lyckades ta bort alla knutar och dreads...
 

Kommentarer
Postat av: karoliina

ha ha ha

vad gulliga ni ser ut

Postat av: Aenigma

Karoliina; Jag veeet. :) Vi kände oss ganska grymma fast de riktiga punkarna på skolan undrade nog vad i hela friden vi höll på med... Mihi

2006-12-01 @ 15:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback