Vicky; Limited edition

Jag är en människa ganska så mycket av principer men naturligtvis kan jag gå ifrån mina regler och normer, speciellt om man frågar så snällt som Vicky gjorde och eftersom jag verkligen diggar hennes rättframma, ärliga, tokfräcka sätt att skriva så gjorde jag denna specialbild till henne.
Så här, kära Vicky, är din bild som jag efter mycket tänk har ritat. Hoppas att den duger? Annars kan jag ju kanske ändra!
Vicky, Limited edition
Några av kriterierna var; Lång, massor av burrig hår och attityd.
Det är ju en tolkningsfråga men detta är så som jag uppfattar det just gällande Vicky och som hennes bild fick bli. Alltså stuprörsjeans, eftersom det är förunnat just långa människor att det ser bäst ut på dem, ballerinas med liten dödskalle, eftersom man som 1.80 lång inte behöver heels för att se ned på andra, tee/top med knäppning och liten puffärm, markerad midja, lång modell med ganska djupt ringad v-ringning och linne under med svart sidenkant, och mönstrad nederkant. Ganska gulligt men annorlunda.
Sist men absolut inte minst, norra halvklotets lockigaste hår med en leopardrosett (eller vad det nu ser ut att vara för mönster) på sidan av huvudet som hårspänne. Och lite pillemarisk min/leende.

En tecknad bild av mig, Aenigma, till Metros antagligen coolaste krönikör?! :)

Kommentarer
Postat av: Vicky

FAN VILKEN COOL BILD!! MI LIKIE LIKIE LIKIE!!!!


tack så jättemycket. du är en ängel!!

Postat av: LinaLove

Snygg!

He he he, fast det är kul att vara 180 och ha högklackat, jag har det hela tiden!

2006-11-07 @ 21:36:50
URL: http://linalove.blogs.se
Postat av: Estelle

Snygg bild!

2006-11-07 @ 22:40:18
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Tea

grymt bra ritat! du har talang =)

2006-11-08 @ 13:58:31
URL: http://telicious.blogg.se
Postat av: HillieBillie

As always...good job! =) =)

2006-11-08 @ 17:31:53
URL: http://hilliebillie.blogg.se
Postat av: Aenigma

Vicky; vad roligt att du tycker om den! Blev den som du tänk/ville ha den? Jag blev faktiskt ganska nöjd själv, med tanke på hur mycket jag funderat över hur den skulle se ut och så. Vill du att jag ska miala den till dig, eller kan du ta den från min blogg? Eller på något sätt att jag skickar originalet via snailmail? I vilket fall som helst, varsågod! :)
LinaLove; Ja det är klart att man kan vara 1.80 och ändå ha högklackat, men man behöver knappast ha några mindrevärdskomplex! :D
Estelle; Tacktack!
Tea; oj, tack så mycket! :)
HillieBillie; Nej men nu är du snällsnäll. Tack!

2006-11-08 @ 17:46:43
Postat av: Rouaa

nice. finns en bild på SJP med samma pose.

2006-11-18 @ 16:27:07
URL: http://www.rouaa.blogg.se
Postat av: Aenigma

Rouaa; Tack. Det finns det säkert. Faktum är att varenda bild jag ritat nog finns posad av någon eftersom det är lättast och naturligast att rita en människa i en vanlig kroppsställning.

2006-11-18 @ 20:21:03
Postat av: Antoniooda

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2010-06-17 @ 08:21:37
URL: http://antoniooda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback