Angeletta

Det syns inte så tydligt, men jag confessar; Jag kunde inte stå emot att göra en snöängel!
Insåg att platsen var utmärkt med orört, fint fält av snö och dålig insyn för grannarna (de behöver ju inte tro att man är galnare än vad man är) så jag kastade mig ned på marken och vevade energiskt med armar och ben. Sen kom jag på att jag bara hade klänning, strumpisar och duffel på mig. Tro mig, det blev ganska kallt när all snö trillade in i kläderna...
Angeletta

Dagens Hiss: Jag läser naturkunskap med estet ettorna, men har egenstudier. De har prov idag, det har inte jag. För läraren glömde tala om det för mig, så jag får göra det när jag vill! :) Mihi
Dagens Diss: Jag är allergisk mot mjölk, har man nyss kommit fram till. Jag älskar glass, glass är i princip mjölk. Jag arg. (Men det är värt att få ont i magen för glass!) Och hela världen verkar blivit Sibirien, vi är frånkopplade från verkligheten, massor av olyckor har hänt när bilar kört av vägen och blir det strömavbrott igen får jag kasta tärning med mig själv ikväll... Tjoho.  

Kommentarer
Postat av: Bohemica

Ojojoj snö...här regnar det!

Postat av: Aenigma

Bohemica; Ja du ser ju som sagt också hur mycket snö det är! En hel del, och det bara fortsätter! Dessutom så blir det konstant strömavbrott och allting blir mörkt,ljust,mörkt,ljust...

2006-10-20 @ 17:45:44
Postat av: Louise

men jo! vart bor du? här är det och snö fast typ en halv centimeter :)

2006-10-20 @ 23:13:43
Postat av: G. Camilla

oj, vad konstigt det känns med snö redan =) men i och för sig hellre det en regn som här kanske.
kramar

2006-10-21 @ 12:24:52
URL: http://gladyscamilla.blogg.se
Postat av: Sara

Vad härligt (kanske?) med snö!

2006-10-21 @ 14:03:43
URL: http://sariis.blogg.se
Postat av: Aenigma

Louise;Ja det är så där småhärligt med snön. Jag är inte jätte förtjust dock! ... Jag bor i Jämtland, strax utanför Åre.
G. Camilla; Jag fick värsta chocken när jag såg snön på mogonen, och surade sedan i en timma! :)
Haha. Men snö är bättre än regn, fast just nu regnar det på snön. :( Uäck!
Sara; Som sagt, nu är det regn/snö och man sladdar omkring så fort man går ut och håller på att trillar på gården!

2006-10-21 @ 14:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback