Busted!

Ohoo. Jag som har så himla svårt för att skriva vad jag är bra på. Eller säga. Men blir man utmanad, och särskilt av en så bra bloggare som sofiaovarlden, så är det banne mig bara att känna sig busted och starta med klurandet och hjärnskrynklandet! Så här kommer tio positiva saker om mig:
Jag...
1. är kreativ.
2. är bra på att uttrycka mig.
3. har en förmåga att kunna lyssna på människors problem och svara eftertänksamt och ärligt. (Detta på grund av att jag mår som jag mår själv, men det kommer alltid någonting gott ur saker och ting.)
4. har stort självdisciplin.
5. är bra på att skriva.
6. är ärlig och står för mina åsikter.
7. är bra på att visa vad jag känner för de jag verkligen tycker om och älskar.
8. är bra på att åka skidor.
9.  är bra på att shoppa. (Det borde väl räknas?)
10. kan nästan alltid finna något bra/ljuset i det hela när det mesta känns mörkt och jobbigt. (Man lär sig med åren, och med erfarenheterna!)


Det gäller att fundera över på vad man är stolt över med sig själv och hur man försöker vara den man vill vara. För att försöka är bättre än att inte försöka, även om man inte är perfekt. För vem är det?  


Kommentarer
Postat av: sofia

Klart shoppingen räknas! Det är inte alla som är bra på det. Bra lista du fick ihop, verkar som att vi har att göra med en riktig toppentjej här :)

Postat av: Aenigma

Sofia; Haha, ja då räknar jag med den! :D Oh, vad glad jag blir, gulliga du! Jag som tycker att jag är mest elak. Snäll men elak emellan!

2006-10-12 @ 17:39:23
Postat av: Pederdaniella

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2010-04-20 @ 14:16:58
URL: http://pederdaniella.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback