Cravings

Kollade runt lite på internet över väskor som jag tycker om/skulle kunna tänka mig och så vidare. Insåg plötsligt att det verkligen finns hur många som helst som jag vill haaaa!!
Jag har ju länge haft en crush på Mulberrys Roxanne men känt att jag inte har lust att lägga så mycket pengar på en väska just nu men jag blev jätte sugen på just en Roxanne, eller en Mulberry Phoebe. Eller Mulberry Euston. Kanske en Piccadilly eller Bayswater?
Fast Marc Jacobs "Hudson" Bowling bag är väldigt fin. Och i princip alla Luella Bartleys väskor, såsom Stevie & Gisele, är ju dräggel-objekt. Jag som inte tycker om att ha något som "alla" andra har insåg plötsligt att Chloés Paddington är väldigt fin. Och att Fendis "B" bag är riktigt läcker i lack.

Oh my... det hela började ju bara för att jag imorse valde att ta min söta sadelväska i ljust, fint läder till skolan istället för den vanliga skolväskan. Insåg då att jag inte har en större väska i läder och att jag nog ville ha det. Nog för att man kan hitta fina på second hand men, Mulberry väskor ger cravings som jag inte kan stilla just nu. Jag har ju dessutom dissat LV´s Speedy så det är ju fritt fram för alla andra underbara väskor att locka mig med fina detaljer, mjukt läder och knäppanordningar.

Mulberrys Elgin är också väldigt söt...

Kommentarer
Postat av: sofia

och mulberry picadilly är också fin :)
men jag vet vad du menar, stora läderväskor is the shit. Så himla härligt. Men dyrt...

Postat av: sofia

piccadilly ska det stå

2006-10-19 @ 23:33:16
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: Aenigma

Sofia; Jag har ingen stor läderväska som sagt men skulle vilja ha en. Och i princip alla Mulberrys är ju fina så jag är suuugen på en. Ska ju till Sthlm med skolan om några veckor, NK+mig=Mulberryväska? Får se hur det blir! :)

2006-10-20 @ 14:45:50
Postat av: Lokeadriana

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2009-11-26 @ 08:02:14
URL: http://lokeadriana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback