Dagens; Asiatisk tiger

1. Jag har enorma cravings för att åka utomlands. Gärna nu. Gärna Asien. Gärna länge.
2. Känner mig orolig, kan inte koncentrera mig på provplugg.

Men jag ska rycka upp mig nu och gå och äta varm lunch så att jag orkar knalla iväg i minusgrader till skolan för min enda lektion idag. Lektionen består av att åka med jibbingklassen till Åre, gå på Lokalen och skejta i rampen, gå på lina och klättra. Eventuellt lite cirkuskonster också. Ganska slappt, men jag är inte på humör och känner mig inte kry så det blir lugnt för mig. Fast bättre att skejta än att gå på Jocks och träna hårt!
Dagens kläder består av svart/orangeröd, därav tigerfeelingen:
Lösa jeans, Loveli
Orangea linne, H&M
Svart v-ringad tröja, Indiska
Röd/orange/bärnstensfärgat halsband & guldfärgat halsband av kulor, gjort av mig
Rött/brunt flätat armband, Indonesien & ljust armband, Paris
Röd/guld nyckelpigering, present från barndomen
+ Håret i lång fläta, uggisarna på fötterna, gröna Ripcurljackan och grön/vit träningsväska till skolan.

Dagens

Pratade med allra bästaste vännen igår (förrgår?) och längtar verkligen efter att få komma ned till skåne, Båstad och träffa henne och liksom komma hem.  Fly snön, fly den oroliga känslan i bröstet och hinna ifatt den där energin jag behöver för vintern. Luft.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det finns jättemånga killar som har modebloggar! Det gäller bara att leta lite. :P

/Jonas

Postat av: Aenigma

Jaha, jag har aldrig stött på en enda faktiskt, och jag är ute och kollar runt på bloggar ganska mycket! Men det är klart att jag har kunnat missa dem. :)

2006-10-24 @ 16:57:36
Postat av: Jonas

Om du vill kan jag posta adresserna till alla mina favoriter! Så vad pluggar du till? Åre är föör fint!

2006-10-24 @ 17:39:50
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: Aenigma

Ja, det kan du göra om du vill. Alltid intressant med nya bloggar att läsa, särskilt om de innehåller mode! Jag går sista året på gymnasiet, estet med inriktning design. Och ja, Åre är för fint. Fast inte just nu för alting byggs om inför VM och är kabalik galet!

2006-10-24 @ 17:44:09
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: LinaLove

vad kul att skejta

jag har itne gjort det på hundra år

2006-10-24 @ 21:48:43
URL: http://linalove.blogs.se
Postat av: Aenigma

LinaLove; Det är grymt roligt att skejta, fast främst när det går bra!:) Jag önskar att jag gjorde det mer men samtidigt har jag inte tid eller högsta prioritet på det, så jag får väl bara önkska.

2006-10-25 @ 16:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback