Dagens; Rutigt & mysigt

Fortfarande förkyld och lite hängig så jag drog på mig en hel del kläder idag. Lite jobbigt att dessutom behöva hetsa runt på morgonen pga. försovning och ta på sig kläderna samtidigt som äta frukost, borsta håret och plugga inför prov. Inte konstigt att jag nu har müsli i håret.
Svarta strumpisar x 2, Åhléns
Rutig kjol, Svea
Vitt linne, NafNaf - Paris
Rutig, kortärmad skjorta med puffärm, Jam
Svart hoodie, Donna Karan New York
+ Håret i knut, uggisar på fossingarna och duffel

Dagens

Ikväll behöver jag inte plugga, inte oroa mig, inte stressa. Bara slappa, pyssla lite kanske och kolla på Lost. Och antagligen göra pappa vansinnig med mina högljudda pip eftersom Lost framkallar just väldigt många pip hos mig! (Jag var en pipleksak i mitt förra liv...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback