Lazy laidback ´n ugly details

Ville rita någonting som man har på sig när man är på slappehumör men ändå se lite trendig och rockig ut. Det blev en stor mysig kofta med fickor och knyt i midjan (grå), leopard leggings som försvinner ned i ett par stickade sockor och svarta lackpumps. Till det en clutch i svart lack. Ingenting jag själv skulle ha på mig men jag gillar den avslappnade känslan. Lite rockigt 80-tal med modern vinkling.
Den andra bilden var helt improviserad, utan eftertanke, och resultatet blev preppy rockigt. Tänker mig svart kofta med guldknappar och rosettdetalj, cityshorts med nätstrumpbyxor under och på fötterna var jag helt enkelt tvungen ioförsig att placera i ett par genombrutna Eley Kishimoto skor.
Accessoarer blev ett svart sammets diadem och en liten rund väska med knäppning och nitar.
Allting är "påhittat" efter mitt eget huvud förutom just Eley Kishimoto skorna. 
Lazy laidback ´n ugly details


Kommentarer
Postat av: LinaLove

dina bilder blir snyggare och snyggare

Postat av: Aenigma

Tack så mycket. Jag blir säkrare med tuschpennan när jag ritar mer och vågar ta ut svängarna lite. Det är roligare så också! :)

2006-10-02 @ 20:18:00
Postat av: Sara

Jag föredrar dig till Bohemica, och hon är jätte duktig!

2006-10-03 @ 07:21:18
URL: http://loveforfashion.blogg.se/
Postat av: LinaLove

:-D
Fick teckna jag med, oj vad jag är ringrostig, du är mycket bättre!

2006-10-03 @ 09:04:09
URL: http://linalove.blogs.se/
Postat av: Aenigma

Sara; oj, tack så mycket! Det är svårt att jämföra, för vi ritar så olika men det är klart att man blir lite glad! :)
LinaLove; Haha, tack. Men man ska inte jämföra. Alla är bra på sitt lilla vis! :D

2006-10-03 @ 10:54:41
Postat av: Anonym

sluta rita så bra :)
vill också kunna. ska lära mig :D
hihi.

2006-10-06 @ 17:40:06
Postat av: Aenigma

Haha, tack så mycket! Bara att rita,rita och rita!

2006-10-06 @ 17:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback