Serious talkin´

K & A stående i liftkö i Åre en solig eftermiddag under en jibbinglektion.

K- Ska du hålla på sådär får du inte bo hos mig ikväll!
A- Mummel...
K- Ska du fettsuga dig?
A- Va? Tycker du att jag ska fettsuga mig?
K- Du sa ju det!
... tystnad...
A- Jag sa, att då får jag väl bo i tvättstugan, om jag inte får bo hos dig.
K- Jahaa!
... tystnad...
K- Så du ska inte fettsuga dig?

Även de mest seriösa människor kan drabbas av mentala övertramp ibland. Det händer mig och A ganska ofta. Mihi. Tur att hon åker snowboard och alltså inte har några stavar att slå mig med...

Kommentarer
Postat av: sofia

nu har jag svarat på utmaningen!

Postat av: Martinoda

thank-you for the good and valuable information on your site

2010-04-28 @ 12:49:25
URL: http://martinoda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback