Skofrosseri

I brist på annat att göra, och med tanke på utmaning. Här följer min lilla kavalkad av skor...;
1. Timberland sandaler (För ökenvandring) 2. Nike gympaskor 3. Grova vinterskor (Caterpillar?)
4. Gummistövlar 5. Förra årets vinterskor med bolldetaljer (ska slängas) Din Sko
6. Louis Vuitton flipflops 7. Boss seglarskor 8. Down Town NY skor 9. Din sko sneakers (blommiga!)
10. Nike seglarskor 11. H&M flipflops 12. Din Sko sportballerinas (Båstad+strand+Rix FM=smuts!)
13. H&M barn ballerinas, 14. Vita sneakers 15. Din Sko vinterballerinas 16. Paul Frank flipflops
17. H&M barn ballerinas 18. Rutiga tygskor ?, 19. Din Sko "loafers" 20. Zara (Paris) barnballerinas
21. Flipflops (Dominikanska Republiken) 22. Roxy flipflops 23. Benetton flipflops
Jag som alltid klagar på att jag inte har några skor... ehum? Ska tilläggas att jag ju dessutom har fler skor i huset i skåne och att inga av mina skid-snowboard boots/pjäxor är inräknade.
skorna
Och när jag rotade runt efter alla mina skor hittade jag till min förvåning skor som mamsell haft och sparat av någon anledning. Var bara tvungen att visa de små raringarna som är äkta... gamla?!
1. Smaragdgrön klacklös stövel med lite vida skaft och spetsig/rund tå.
2. Fryebootsens förfader? Ljusbrunt läder och lite trubbig tå.
3. Svarta stövlar med ett par centimeter klack, rund tå och smalt skaft.
Jag tror knappast att jag skulle använda något av paren men de är ju en sån nostalgi att se sånt där, för mam & pap. De svarta var dock gryyymt sköna och satt som en smäck. Så i framtiden kanske?
skorna2


Kommentarer
Postat av: LinaLove

japp, jag gillar skor

dina stövlar är skitsnygga, du borde verkligen använda dem

Postat av: Aenigma

Ja, fast grejen är den att jag tänker mig aldrig som en människa som tycker om att köpa skor. Men jag har ju en del. Kom dessutom på att jag glömt några par, att jag har fler i skåne och att jag behöver åtminstone ett par till. Jaja.
Haha, kul att du gillar stövlarna. jag tycker att de var för fräsiga för att inte visas upp. :)

2006-10-02 @ 15:53:31
Postat av: Emma

Söta skor! Stövlarna va riktigt tuffa allesammans, så snyggt när det är slitet och syns att de har gått några mil.

2006-10-02 @ 20:28:10
URL: http://www.emmasgarderob.webblogg.se
Postat av: Aenigma

Emma; Ja, jag gillar verkligen att alla paren är lite sådär äkta gamla. Tror inte att jag kommer att använda dem, möjligtvis de svarta bara för att de satt så perfekt!

2006-10-03 @ 11:02:18
Postat av: johanna

du borde använda dom gröna stövlarna, dom var skitsnygga!

min mamma har också massor av stövlar typ från 80-talet :) skulle vilja använda dem men hon har för små fötter :(

2006-10-06 @ 10:43:03
URL: http://jaghamster.blogg.se
Postat av: Aenigma

Johanna; Ja, fast just de var lite stoora, jag har så himlans små fötter. Men om jag har tjocka strumpor så... ?! :) Tack för tipset i vilket fall som helst. Synd att du inte kan sno din mamsells skor!

2006-10-06 @ 13:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback