Sweet n´ soft

Är på myshumör med tanke på att jag sovit knappa fyra timmar inatt så det blev lite kläder därefter. Å ena sidan preppy med pullover och skjorta, inspiration av mig själv från torsdagens klädsel, med plisserad kjol, tjocka strumpor som är nedhasade och ett par leopardballerinas som rolig, utstickande detalj.
Å andra sidan en halvlång svepande klänning med sned knäppning och oversized kofta/shrug med låg knäppning och ankelboots med mormorssnörning. En brosch och medaljong som accessoarer.
Sweet & soft

Sömnig och glad. "Pools of sorrow, waves of joy" Just nu surfar jag.

Kommentarer
Postat av: Felice

Läckra..

Postat av: Aenigma

Felice; Tack!

2006-10-08 @ 18:48:58
Postat av: Vicky

tjena är det du som har ritat bilderna?? stööört snygga?

2006-10-09 @ 16:33:37
URL: http://vickys.webblogg.se
Postat av: Aenigma

Vicky; Japp, alla ritade bilder på min blogg är ritade av just mig! :D Kul att du gillade dem, tack!

2006-10-09 @ 16:47:49
Postat av: Vicky

stört coolt.. kan du inte göra ngn bild som jag kan ha på min blogg?? pleeeease??

2006-10-09 @ 21:00:35
URL: http://vickys.webblogg.se
Postat av: Aenigma

Vicky; Jag har funderat på det där innan och tänkt mig att jag ska ställa mig lite egoistiskt till det, alltså bara göra till min blogg. Men faktum är att eftersom jag verkligen diggar att du skriver så himla uppkäftigt och agressivt bra så skulle jag kunna göra ett litet undantag! Vad skulle du vilja ha för någon bild? Beskriv så noga och utförigt som möjligt så ska jag göra vad jag kan.

2006-10-10 @ 12:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback