Tidlöst trendigt

För trött och disträ för att gör någonting riktigt kreativt, men jag har ritat lite grann idag i alla fall. En blandbild med lite allt möjligt ifrån nyaste nummret av Elle som jag gillade. Ganska retro, ganska nygammalt och ganska så härligt. Mönstrad, helt fantastisk klänning från Manousch som jag verkligen skulle kunna tänka mig. Hennes rosett i håret påminner mig om min nyskapade sådanna. 
Skon är från nyuppväckta märket Biba som gör helt klart annorlunda, härliga skor med fina detaljer såsom de söta små bladen på remmen över foten och de ådringsliknande "grenarna" som löper över klacken och spänremmen. Sist är det Gucciväskan med gammalt mönster som tagits i produktion igen. Lite i Josef Frank anda med blommor och blad på svart botten och detaljer i läder och metallspänne.
Elle

Dagens Hiss; Upptäckte just det fantastiska med YouTube. Har man inget bättre för sig kan man ju alltid titta på när andra människor gör galna grejer! Obetalbart!
Dagens Diss; Jag tror att jag håller på att bli förkyld. Ooont i halsen, snuvig, ajajhuvudvärk och lite hosta. Jag har inte tiiiid med det. Knarkar därför i mig halstabletter och alvedon varvat med te och c-vitamin med kanintofflorna högsta hugg på fötterna och uppiggande rosetter i håret. Vågra vägra snuva!

Kommentarer
Postat av: HillieBillie

Yeah Youtube! Själv har jag ett litet beroende för just de, Youtube har ALLT! En del riktigt sjuka grejer, men är man lite småknäpp så funkar det också! ;) Nej som sagt. där finns allt. Alla musikvideos man kan tänkas vilja se, hemsnickrade videos, klipp från filmer och TV-program, tjocka män som låtsas vara kvinnor (japp det finns det med;P "Mr Pregnant" säger jag bara) Enjoy Youtube mate! Vi ses imorgon.

Postat av: Aenigma

HillieBillie; Ja, jag har aldrig lagt någon större vikt vid att kolla in YouTube, har inte tyckt att det verkar så himla roligt. Men nu fick jag verkligen upp ögonen för det. Älskar parodier!

2006-10-16 @ 07:33:00
Postat av: clara

åh vad snyggt!

2006-10-16 @ 16:05:21
URL: http://underbaraclara.webblogg.se
Postat av: Aenigma

Clara; Tack så mycket!

2006-10-16 @ 16:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback