Två ting

Ett yl och skrik ting, ett nostalgi och vintage ting.
För det första har mina favorit solglasögon, Chanel-isarna från i våras, gått sönder (i ärlighetens namn har de varit sönder ett tag) och jag måste verkligen få dem lagade nu. Skalmen trillade av när jag höll dem i handen. Trots att de hållt för att tappas i backen massor av gånger och att jag alltid snurrar på dem. Ska göra ett försök annars får de lämnas till padres säkra händer.
Hoodisen är en tröja/anorak/jacka som mamsells syster sydde till henne för mååånga år sedan. Jag räddade den undan vindens slutgiltiga öde, men framförallt mamsells händer, och nu hänger den i min garderob och ser söt ut. Har använt den lite grann men ska faktiskt börja använda den mer då det är ett perfekt mysplagg med sköna, mjuka muddar, stor luva och ficka på magen. Och ränder!

hood


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback