Vilodag med knorr

Okej, jag ska väl erkänna att jag sov till klockan tio och vaknade av att min nyss hemkomna broder talade i telefon, hade han inte gjort det hade jag nog sovit än. Dock ska jag till mitt försvar tillägga att om man är en hard working woman som jag måste man få sova länge ibland, mitt i veckan, och strunta i att äta frukost. Och det är en bad hair day idag. A very baaad hair day.
Men om ca en och en halv timma ska jag vara redo att hoppa på en gigantiskt studsmatta på jibbing/idrott lektionen och försöka att inte knäcka nacken. Vare sig håret anser att det ska se ut som en risboll eller inte. Wish me luck!
Vilodag med knorr
Ohoo, på lördag blir det nog att gå ut i Åre. Två av flickorna är/blir 18 och det ska firas med middag och sedan utgång. Rooligt! Det vill säga om jag inte bryter nacken när jag skuttar runt på studsmattan idag...

Kommentarer
Postat av: LinaLove

oh, vilken söt bild

oh, hoppa studsmatta är ju hur kul som helst! Ha det sjuktkul!

Postat av: Aenigma

LinaLove; Tack så mycket! :) Ja, det är roligt att hopa studsmatta, idag böev det dock inte det i alla fall för vi var så många. Så vi dansade/kampsportade capoeira! Men det är också riktigt kul!

2006-10-03 @ 17:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback