Begärblandning

Kollar man runt på internet hittar man en massa man vill ha. En hel del massa!
Bläddrade lite på svenska Elles sida från modevisningarna och fastnade för en hel hög med saker som jag kände att jag faktiskt behöver, eller min garderob och jag.
Bland annat en cape, jag vet att jag tjatar, som denna från Nina Ricci. Svart ull med blå mönstrad rosett i halsen. Underbar. Klänningen ifrån Chloé var väl kanske inte den sötaste eller snyggaste jag sett men den hade någonting som gjorde den lite begär vänlig. Den är i mörkblått med lite transparent tyg över axlarna och överkroppen med invävda ränder. Modellen bär den med en rosa "blus"/skjorta under.
Skorna kommer från Eley Kishimoto om jag inte minns fel, och är i svart läder med träfärgad klack och med sidenbandsknytning som detalj över tån och runt vristen.
Begärblandning


Kommentarer
Postat av: Mimo

God vad du tecknar vackert!

Postat av: Aenigma

Mimo;Tack så mycket Mimo, det gör mig glad! :)

2006-09-27 @ 15:52:13
Postat av: Eve

om du nångång skulle få den där skon producerad. Hör av dig till mig då! I have to have. Love it!

2006-09-28 @ 05:55:09
URL: http://babys.blogg.se
Postat av: Aenigma

Eve; då är din dröm besannad! Det är en sko från Eley Kishimoto och finns inte i Sverige tror jag men man kan nog söke efter den på nätet! Jag skrev på inlägget att jag ritat utifrån från senaste nummret av svenska Elle, så den existerar redan!

2006-09-28 @ 13:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback