Dagens knorr...och morr

Jaa, nog för att jag har läst en del bloggar och förstått vad de menat när de inte funkar med inlägg och sånt, men nu när det händer mig blir jag tokig! Poop!
Försöker lägga upp en ritad bild som jag scannat in, men neeej. Det går eeej.
Damn it.
Jajaa. Då jag är lite knas kan jag inte lägga in outfitbild, fast jag har en utan att få lite support av padre.
Men igår bar jag på stan i Umeå;
Brun "tidningspojkes" keps, Cubus?
Grå kofta, random märke
Svart linne, H&M
Jeans, Loveli
Svarta ballerina
Brun/guld halsduk/scarf, H&M
Skinn/(mocka?) jacka, Vintage/Farmor & farfar vind
+håret i massa vågor och knorrar efter att varit uppsatt i en knut

Och idag på skolan;
Svarta ballerinas med vita rosetter, H&Ms barnavdelning
Svarta ribbade strumpbyxor
Nya, svarta klänningen, H&M
Vitt, långt halsband, gjort av mig själv
+Håret i en lång, låg fläta
Black ´n white dag, med en del kommentarer eftersom jag aldrig har klänning
och därför att ingen annan på min skola har klänning heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback