Den pimpade telefonen

Som sagt så blev jag ju igår i inspirationstagen efter en session med MTV och pimp my ride, fast jag liksom pimpade min telefon istället. Detta blev resultatet av baksidan på min telefon med söta svarta och vita dödskallar med tillhörande rosetter på huvudet och en stjärna. Även framsidan pryds av en liten skalle.
Lite makabert kanske, lite udda men den är ju unik!
Och som den motsträvare jag är till saker som blir för mainstream så kan jag tänka mig att stoltsera med min lite annorlunda telefon. Nu har jag dessutom gjort en mini-pimpning av min dator. Cute!

Den pimpade telefonen


Bilden blev lite suddig, såg inte det förräns nu. Men man förstår ju budskapet i alla fall.
Eller kanske inte budskapet men vad det är på den.

Kommentarer
Postat av: emma

det blev jättefint! Bra tips!

Postat av: Aenigma

Tack, tack. Den blev lite speciell men då vet jag ju att det är min.

2006-09-24 @ 11:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback