En sån där igen

Mitt bästa köp: Oj, shit vad svårt. Det varierar, men just nu är jag glaaad för min klänning. Men den är ju inte mitt bästa ever.
Mitt sämsta köp: Någon tröja från billiga kedja som blev dålig efter första tvätten.
Mitt dyraste köp: Ett vinterplagg måste det vara. Fast det har jag ju aldrig betalat själv...
Mitt billigaste köp: Något smycke på rea. Second hand; Diane von Fürstenberg schal. (20 pix)
Mitt senaste köp: Svarta älsklingsklänningen, angoratröja, lavendel linnet och gråa (nu dödskallemärkta) linnet.
Mitt nästa köp: Strumpbyxor, varma sådanna! (Hey, its Jämtland) Klänningar!
Ett köp jag ångrar att jag inte gjorde: Den där klänningen i Paris, kärlek. Jag har förträngt det mesta...
Mitt önskeköp: Allt jag vill ha. (Måste man specificera sig?) En Mulberry Roxanne. Och Chloé klänningar. Och en massa annat...

Detta måste vara min sämsta lista hittils, jag kunde inte komma på ett enda rakt, enkelt svar.
Jag kommer inte ihåg, har förträngt eller helt enkelt vet inte. Men en sak jag vet är att jag just nu har sådanna cravings inför novemberlovet. Vill åka ned till lägenheten i Norrköping och kolla in affärerna, speciellt second hand affären som är en guldgruva. Och sedan Båstad, och huset, och kolla in affärerna men även där speciellt second hand affären. Vill hitta massa söta, unika klänningar. Nuuuu

Kommentarer
Postat av: Cassie

Chloéklänningar mår alla bra av ^^

Postat av: Aenigma

Cassie; Det har du väldigt rätt i! Chloéklänningar åt folket! (Eller de tjejer som förtjänar det!) :)

2006-09-29 @ 21:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback