Facehunter, inspirationskälla

Så här vill jag se ut idag. Men jag har ingen anledning att se ut så dag eftersom jag bara har en lektion, jibbing/idrott, och då passar det sig inte att ha klänning. Då passar det snarare att ha på sig någonting som tål jord, grus och kräk. (För man vill ganska ofta kräka på de lektionerna)
Tycker om den söta klänningen med vita blusen under som ger ett sött intryck men som bryts av med mössan på huvudet och de röda skorna. Det får definitivt bli kjol/klänning imorgon på skolan!
Facehunter, inspirationskälla

Uppdatering; Såg just att hon hade svarta naglar också. Riktigt häftigt till dom kläderna. Det vill jag också ha, nu! Synd bara att jag inte har något svart nagellack... undrar om det funkar med tuschpenna?

Kommentarer
Postat av: sofia

Haha, ja testa typ spritpenna. Fast risken är att det inte går bort! Grymmt snygga kläder på henne i alla fall. Så fint med lilla baskern också!

Postat av: Anonym

Sofia; Ja, det kanske får bli tusch. Eller så får jag låna av en mer punkig kompis! :) Ja, jag tycker att hon såg ut som en docka! Ska sticka en egen basker nu.

2006-09-26 @ 18:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback