Födelsedagskort

Hittade denna bilden på min kamera. Ganska dålig och suddig men det var ett litet projekt som utgick från att jag ville göra ett personligt födelsedagskort till en kompis. Och kompisen gillar film, Converseskor och Gavin Degraw. Detta blev resultatet som tog ett antal timmar och en hel del svärande då jag, som sagt, är värdelös på att rita porträtt. Som tur var blev ju kompisen i alla fall glad, tror jag? :)
mojs
Disketten har ingen funktion nere i hörnet mer än att den höll ned papperet.

Kommentarer
Postat av: Jankan

Åh jag njuter till och med av att se det på bild! Jag älskar det verkligen. En av de finaste sakerna någon någonsin gett till mig! =D Jag blev verkligen jätteglad. Kram kram!

2006-10-03 @ 23:16:35
Postat av: Jankan

Åh jag blir glad bara av att se det på bild! =') Det är en av de finaste sakerna jag någonsin fått, jag är verkligen jätteglad för det. Den är sådana presenter man faktiskt vill ha och uppskattar! Det är så fint. (Och roligt, haha) Tack snälla söta rara. Igen. Kram kram!

2006-10-03 @ 23:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback