Fredagstrubbel

Dagens svenska C lektion blev en introduktion i reklamvärlden och även presentation av vår faaantastiska mjölkreklam. Vi kommer att bli rika på det här! Eller inte. I vilket fall som helst försökte jag och H få några ovetande nissar engagerade och få ett brinnande intresse för sin uppgift men av någon anledning var de svårflörtade, trots vårt lockande prat om mjölk. Hm?
Sedan blev jag, från mitt väldigt goda humör, arg på rektorn som klantat sig angående min schemaändring så jag skickade ett argt mail. Även fast att han är rektor har han faktiskt skyldigheten att ha ett minne också! Så det så.
Fredagstrubbel


Kommentarer
Postat av: Downraines

Nice site keep it up

Postat av: Maximilianzainab

Perfect work!

2010-06-29 @ 08:06:09
URL: http://maximilianzainab.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback