Teknik-efterbliven?!

Jaa, jag är en nöt. En stor nöt.
Kan ju inte lära mig vissa saker fast jag vill och verkligen försökeratt lyssna.
Men imorgon, eller ikväll, ska jag ha en grundlig genomgång med padre om hur man
lägger in bilderna från min digitalkamera och sedan också hur man lägger upp dem på bloggen. Det behövs, för jag vill ju kunna. Det gäller bara att lära sig. Låter så lätt, är så svårt.
 Nog med självömkning.
Idag har jag i det fiiina vädret, och varma vädret, haft på mig följande;
Svarta ballerinas med vita rosetter, H&Ms barnavdelning
Svarta, ribbstickade strumpbyxor
Smårandiga, korta shorts i vitt och blått med guldknappar, Zara
Grått linne, Indiska
Rosa kofta med pärlor, Indiska
Vitt halsband, gjort av mig själv och ring i guld med lila ädelsten
+ håret i ett nytvättat trassel som sedan blev en lös knut

Gårdagen var förresten så himla mysig med besök hemma hos A, tillsammans med H och J och ett till H,
som jag aldrig varit hos fast vi känt varanndra i snart tre år. kan det vara för att hon bor fyra mil ut i skogen?
Nej, nu var jag dum... men det är ganska sant. :)
H nummer 2 hade sminkkonsultation med oss alla + A;s mamma och syster då det är hennes projektarbete. Produkterna kom från Mary Key, heter det så?, och jag blev faktiskt positivt överraskad.
Det var jätte roligt och när vi åkte hem i den Jämtländska, mörka urskogen var skinnet mjukt som hos få och med snyggaste make-up;en. Nu skall här bara planeras in en HippHipp kväll, humor på högsta och bästa, och skånskaste, nivå!

Kommentarer
Postat av: Louisemine

Great page I will be a return visitor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback