Understimulerad

HAR DU NÅGONSIN?
Ätit sushi:
Ja, och jag är inte imponerad
Stått på scen: Oh ja, jag har ju en forna danskarriär. Och tal...
Blivit dumpad: Nej, (undrar om jag ska vara stolt över det?)
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nej! Tur det...
Klättrat på berg: Jaa, i små svenska och större alper
Sett vita huset: Nej, har ingen önskan att se det heller i ärlighetens namn.


ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt: Varmt! Men kallt har helt klart sin charm.
Svart eller rött: Svart.
Regn eller snö: Snö, annars skulle jag kanske avlida i Jämtland?
Rosor eller tusensköna: Rosor, kliché. Tusenskönor,... mer kliché. Rosor då...
Vår eller höst: Vår, vår, vår
Historia eller vetenskap: Klurigt. Historia är fascinerande, vetenskap är intressant. Historia.
Matte eller engelska: Engelska, im into languages


MOTSATTA KÖNET
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Kanske det...
Vet den om det: Nej! Eller... det vet jag inte?
Gillar någon annan dig just nu: Mmm. Men det är inget jag disskuterar här.
Vad tittar du på hos en man: Humor ser jag efter, annars ögonen och kroppsbyggnad. (ytliga jag)

INOM DE 48 TIMMARNA
Har du haft ett seriöst samtal:
Oh ja. Det har jag alltför ofta.
Kramat någon: Jag älskar kramar, med rätt personer. Räcker det med 10 st?
Kommit sams med dina föräldrar: Vi har inte bråkat alls i helgen.
Bråkat med en kompis: Nej. Jo.! Det var en diskussion.


GILLAR DU ATT

Ge kramar: Se ovan, ja. Med rätt person!
Ge massage: Ja, om jag får massage tillbaka.
Gå promenader i regnet: Om det är med en person värd att gå i regnet med.


ÖVRIGT
Vad gjorde du förra sommaren: Skåne två månader, Tyskland och Danmark. En massa däremellan.
Svär du för mycket: Eh. Jaa...ibland.
När duschade du senast: Igår.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Kaki/beiga
Vilken färg har dina underkläder: Vita
VIlken låtlyssnar du på just nu: Deportees- Damaged goods
Vad är bredvid dig just nu: En antik lampa.

Hur ser ditt skrivbord ut: Rörigt just nu, på bättringsvägar

Vad var det sista du åt: En vindruva

Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Någon jag tycker om, som tycker om mig.
Har du en lavalampa: Vad jag minns är det 2006 nu, så nej!

Hur är vädret just nu: Höstigt med sol. Och ganska varmt.
Vad gjorde du igår natt: Ritade och sov.

Vem pratade du sist med på telefon: Det har jag inte lagt på minnet. En bror kanske?
Vad gör dig glad: I detta nu, att må bra och tänka på min present.


Vart skulle du vilja du åka...

för att shoppa: Singapore, Paris eller Milano

för att festa: New York eller där de jag tycker om är

för att ha sommar: Oman eller Väst Indien
Vill du ha barn: Kanske?
Vad ska dom heta: Det vet jag inte, man är ju kanske inte ensam om att bestämma det heller?!


Kommentarer
Postat av: Estelle

Kul lista

Postat av: Aenigma

Ja, har man inget bättre för sig så kan man ju göra sånt.

2006-09-24 @ 12:00:13
Postat av: Alexandra

Rolig lista!

2006-09-24 @ 23:10:12
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se
Postat av: Aenigma

Ja, jag kommer just i detta nu inte riktigt på vem jag fick den av. Men det är bara att kopiera från mig så att ni också kan fylla i den!

2006-09-25 @ 09:54:12
Postat av: Abdirahmandagny

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2008-09-04 @ 13:35:03
URL: http://abdirahmandagny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback