Vouge mix

Omedvetet ritade jag saker som jag tyckte om från samma nummer av Vouge, som sedan skulle kunna funka ganska bra tillsammans i en outfit. Kanske ingenting jag skulle knalla iväg till skolan i men ändå, jag tycker om 70-tals vibbarna av det hela. Fast sen när gillar jag 70-tal?

I vilket fall som helst är det en klänning i vit spets från Michael Kors med tygbands detaljer, väldigt söt (jag måste sluta säga söt!). Sko från Boss, Hugo Boss, i rosa krokodilskinnsimitation antar jag med rosett runt fotleden, liten sadelväska i läder från Italienska märket Cora & Dee och halsband från Harry Winston.

Solglasögonen kommer ifrån Vivienne Westwood i aviatormodell och är enligt min mening riktigt grymma.

Läpparna på metallen som håller glaset gör ju hela glasögonen men jag tycker att de är sådär töntigt snygga!


Vouge mix
Gör förresten en ny kategori för alla teckningar, känns som om det kommer att bli en del. Är inne i ett rit-flow. Tror att jag kommer att lägga andra knåpiga grejer där också. Kreativiteten


Kommentarer
Postat av: Vintage* Jessica

Fint du ritar :)

Postat av: Aenigma

Tackar så mycket!

2006-09-24 @ 14:45:44
Postat av: Sasha

Gud vad du är duktig på att rita!

2006-09-25 @ 17:33:40
URL: http://saraswalkincloset.blogg.se/
Postat av: Aenigma

Sasha; tackar så jätte mycket! Kul att du gillar mina teckningar! :)

2006-09-25 @ 17:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback