Ich sehe was, was du nicht siehst

Om ett par dagar (dvs. NU!) kommer jag att bo själv i vårt hus här i skåne. Bara umgås med vännerna, vara på stranden, shoppa, cykla runt på bjäre, göra roliga saker, vara på körskolan och ha det bra.
Med tanke på förra sommarens slut med den värsta tiden i mitt liv ser jag fram emot att se hösten långsamt komma, innan jag åker hem för att sedan åka iväg flera veckor med min Hanna till en varm plats.
Och efter det? Vem vet. Just nu är tanken på att åka till Berlin eller Frankfurt lockande. Sitta på café, prata tyska, kreera krönikor och illustrationer, blogga och vandra gatorna fram likt en á la
Gucci höst 07 femenin landlordflicka med peek-a-boolugg.
22
En alldeles stilla hamn i Båstad på morgonen på väg till stranden & glödande löv i kvällssolen.
1
En enkel, enkel illustration som jag ritade häromdagen.

Kommentarer
Postat av: anna

låter himlans skönt att ha huset för sig själv! och vilka fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback