YES!

Ibland har man rätten tror jag att bara vara helt genuint, alldeles galet, härligt lycklig.
Och antagligen är det triviala och petitessartade små saker som gör att jag är glad just nu men det spelar liksom ingen roll. För jag är så himla glad helt enkelt.

*Jag har slutat jobba för i sommar och vädret är för första gången helt sagolikt fint och jag kan bli brun brun brun.
* Min dator fungerar äntligen okidoki och jag kan lägga upp några av de massvis av bilder jag tagit i sommar.
* Sanna my sunshine är hemma!
* Hösten kommer att fixa sig, jag och Hanna drar till något semesterparadis i flere veckor i september och sedan är jag sugen på kanske... Berlin?
*Jag kan stanna i skåne, Båstad och Bjäre, precis hur länge jag vill.
* Inom mycket snar tid ska jag till Gbg och leka med min Ena! Och shoppa!!
* Ekvationen; jobba mycket + spendera lite betyder = massa fina pengar. Mmm...
1
Studenten och den ljusa natthimlen i Östersund med en av mina tokiga babes.
2
Segelstorpsstrand en junieftermiddag.
3
Jag och min adoptiv-vovve Sally. Hunden ser rädd ut, jag ser galen ut.

Kommentarer
Postat av: Panikidyll

Du ser inte alls galen ut. Hunden ser dock lite spooky ut. Hur som helst. Inga problem! ;) Hör av dig precis när du vill. Jag är hemma konstant och räknar matte (??) Dumma Chalmers och deras "förberedande kurs". Skall bli sååå kul när du kommer hit. Jävlar vad vi skall shoppa!!! Är.Så.Glad.Att.Jag.Inte.Kan.Andas. Du är bäst raring! BÄST!!! ;) (L)

Postat av: Nathalie

Så det blir inte Frankrike? Men Berlin låter ju också härligt, verkar vara en cool stad. Min Frankrikeresa närmar sig med stormsteg.. börjar bli lite nervös! :S

2007-08-14 @ 16:34:21
URL: http://www.nenneblogg.blogg.se
Postat av: Estelle

Söt vovve coola ögon :)

2007-08-22 @ 19:44:24
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback