Dagens; Fuskglammat


3
Okej. Jag erkänner. Jag gick bara omkring klädd i det här en liten stund. För grejen var den att jag har pluggat tokigt mycket hela dagen och varit varmt och praktiskt klädd, inte alls i klänning. Men eftersom vännen Nanó var så söt idag och såg glammig ut ville jag också vara det. Så ni kan ju låtsas att detta var hur jag såg ut idag.

Second hand klänning, (barnstorlek 126...)
Dubbelknäppt skärp, second hand

Nu ska jag vinka av min padre, äta popcorn och titta på Playa del Sol.
Au Revoir.















Kommentarer
Postat av: Mark

OMG snyggare outfit än Veronas! Söt kropp! MYS! tihi

Postat av: Emelie

126, det var som fan :O Jag köpte en klänning i 170 från H&M nylingen och den satt åt jättehårt på armarna, men jag får väl skylla på musklerna ;)Men klänningen var jättesöt på dig, hoppas du haft en bra helg :)

2007-02-25 @ 19:54:08
URL: http://emmylee.blogg.se
Postat av: aenigma

Mark; Du får sluta säga så gulliga saker. Jag bli ju generad och alldeles för glad för mitt eget bästa! Haha (Att ge komplimanger till mig är knasigt, antingen blir jag förbannad eller generad!)

2007-02-25 @ 19:54:40
Postat av: Nanó

Åh vad snällt du säger om mig:) Du är också riktigt söt idag, raring! Jättegullig klänning! Puss!

Nanó är franskt namn, men ovanligt. Haha, det fins fler män än kvinnor som heter så i Sverige fick jag reda på av någon statistik sidaXD
Olga, det är ju jättefint och inte så jättevanligt heller! Jag tycker det är jättesött:) Men vi har nog mååånga år på oss ännu att fundera över barnnamn^^ Själv har jag funderat på Rochelle eller Céleste.. är såld för franska namn!
oh, tack:) Jag är själv förvånad över att jag inte använder den mer än bara då och då..

2007-02-25 @ 20:32:34
URL: http://nanoism.blogg.se
Postat av: Mocca

Den satt jättesnyggt på dig!
Glamour för hela slanten ;)

2007-02-25 @ 20:45:42
URL: http://mocca.blogsome.com
Postat av: Mark

Varför blir du förbannad av att få komplimanger? Är det för att det är från en kille! :)

2007-02-25 @ 20:56:17
URL: http://nucci.blogg.se/
Postat av: Ellis

126..Ojsan Ojsan,barnavdelningar är inte att underskatta!:)

2007-02-25 @ 21:22:33
URL: http://ellisellis.webblogg.se
Postat av: Emelie

Hmm, min kommentar hoppade upp lite :)

2007-02-25 @ 21:25:58
URL: http://emmylee.blogg.se
Postat av: Deeana

oj går verkligen så små strl att få på sig.. lite tveksamt om jag tänker på mig själv, men på dig verkar det gå utmärkt´.

2007-02-25 @ 21:53:42
URL: http://blackandwhite.webblogg.se
Postat av: Sabor

Gud så snygg klänning ; )

2007-02-25 @ 22:11:20
URL: http://sabor.blogg.se
Postat av: elma

sööööt, jätte söt kklänning, den sitter väldigt fint på dig:D

2007-02-26 @ 00:24:32
URL: http://elmamaksumic.blogg.se
Postat av: Elizabet

snyggt:)

2007-02-26 @ 10:06:23
URL: http://Elizabet.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej! Vi skickar just nu ut inbjudningar till den kommande bloggträffen, men jag hittar ingen mail jag kan nå dig på? Kan du vara snäll att mila mig på [email protected]

2007-02-26 @ 12:12:27
URL: http://www.stilic.blogg.se
Postat av: Estelle

Åh va söt klänningen var!

2007-02-26 @ 13:56:49
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: julia

vilken gullig klännning! du passade oroligt bra i den! ;)

2007-02-26 @ 15:08:22
Postat av: aenigma

Emelie; jag vet, det är superkonstigt. Jag provade klänning, gillade den och insåg sedan vad storleken var. Nog för att jag är ganska petite, men storlek 126 brukar jag ju inte ha. Haha, det var kanske en tjock unge som haft den innan?!" ;D

Nanó; Tack vännen!
Jaha, är det franskt! Det slog mig aldrig in att det kunde vara det. Knasigt för det låter ju ganska franskt om man tänker efter. Hur säger man det, med betoning på a eller ó? Hur gulligt som helst iaf! Ja, vi har ju en del år framför oss att fundera på namn. Jag gillar ovanliga, men inte extrema namn på barn. Det ska liksom passa barnet. Rochelle var ju superfint! Det diggar jag. :D

Mocca; tack sötis!

Mark; Haha, nej. Men jag blir liksom antingen generad därför att jag inte är så bra på att ta komplimanger eller så blir jag arg för att... ilska liksom är bra försvar om man tror att folk kanske driver med en?! :D Knasigt, jag vet! Men tack, du är så söt!

Ellis; Neeej. barnavdelning är guldgruva ibland. :)

Deena; I vanliga fall skulle det nog inte gå. Men den ska nog vara betydligt längre på ett barn. Men jag är ganska liten och ärmarna ska ju vara längre. Som jag sa innan, det var kanske en tjock unge som haft den? :D

Sabor; Tack!!

Elma; Tack, vad gulligt av dig!

Elizabeth; Tacktack.

Camilla; Jag har mailat på en gång till dig. Can´t waaaait! :D Haha

Estelle; Tack vännen!

Julia; Tack tack. :D

2007-02-26 @ 16:27:28
Postat av: aenigma

Emelie; jag vet, det är superkonstigt. Jag provade klänning, gillade den och insåg sedan vad storleken var. Nog för att jag är ganska petite, men storlek 126 brukar jag ju inte ha. Haha, det var kanske en tjock unge som haft den innan?!" ;D

Nanó; Tack vännen!
Jaha, är det franskt! Det slog mig aldrig in att det kunde vara det. Knasigt för det låter ju ganska franskt om man tänker efter. Hur säger man det, med betoning på a eller ó? Hur gulligt som helst iaf! Ja, vi har ju en del år framför oss att fundera på namn. Jag gillar ovanliga, men inte extrema namn på barn. Det ska liksom passa barnet. Rochelle var ju superfint! Det diggar jag. :D

Mocca; tack sötis!

Mark; Haha, nej. Men jag blir liksom antingen generad därför att jag inte är så bra på att ta komplimanger eller så blir jag arg för att... ilska liksom är bra försvar om man tror att folk kanske driver med en?! :D Knasigt, jag vet! Men tack, du är så söt!

Ellis; Neeej. barnavdelning är guldgruva ibland. :)

Deena; I vanliga fall skulle det nog inte gå. Men den ska nog vara betydligt längre på ett barn. Men jag är ganska liten och ärmarna ska ju vara längre. Som jag sa innan, det var kanske en tjock unge som haft den? :D

Sabor; Tack!!

Elma; Tack, vad gulligt av dig!

Elizabeth; Tacktack.

Camilla; Jag har mailat på en gång till dig. Can´t waaaait! :D Haha

Estelle; Tack vännen!

Julia; Tack tack. :D

2007-02-26 @ 16:27:36
Postat av: Anonym

Emelie; jag vet, det är superkonstigt. Jag provade klänning, gillade den och insåg sedan vad storleken var. Nog för att jag är ganska petite, men storlek 126 brukar jag ju inte ha. Haha, det var kanske en tjock unge som haft den innan?!" ;D

Nanó; Tack vännen!
Jaha, är det franskt! Det slog mig aldrig in att det kunde vara det. Knasigt för det låter ju ganska franskt om man tänker efter. Hur säger man det, med betoning på a eller ó? Hur gulligt som helst iaf! Ja, vi har ju en del år framför oss att fundera på namn. Jag gillar ovanliga, men inte extrema namn på barn. Det ska liksom passa barnet. Rochelle var ju superfint! Det diggar jag. :D

Mocca; tack sötis!

Mark; Haha, nej. Men jag blir liksom antingen generad därför att jag inte är så bra på att ta komplimanger eller så blir jag arg för att... ilska liksom är bra försvar om man tror att folk kanske driver med en?! :D Knasigt, jag vet! Men tack, du är så söt!

Ellis; Neeej. barnavdelning är guldgruva ibland. :)

Deena; I vanliga fall skulle det nog inte gå. Men den ska nog vara betydligt längre på ett barn. Men jag är ganska liten och ärmarna ska ju vara längre. Som jag sa innan, det var kanske en tjock unge som haft den? :D

Sabor; Tack!!

Elma; Tack, vad gulligt av dig!

Elizabeth; Tacktack.

Camilla; Jag har mailat på en gång till dig. Can´t waaaait! :D Haha

Estelle; Tack vännen!

Julia; Tack tack. :D

2007-02-26 @ 16:30:16
Postat av: aenigma

Emelie; jag vet, det är superkonstigt. Jag provade klänning, gillade den och insåg sedan vad storleken var. Nog för att jag är ganska petite, men storlek 126 brukar jag ju inte ha. Haha, det var kanske en tjock unge som haft den innan?!" ;D

Nanó; Tack vännen!
Jaha, är det franskt! Det slog mig aldrig in att det kunde vara det. Knasigt för det låter ju ganska franskt om man tänker efter. Hur säger man det, med betoning på a eller ó? Hur gulligt som helst iaf! Ja, vi har ju en del år framför oss att fundera på namn. Jag gillar ovanliga, men inte extrema namn på barn. Det ska liksom passa barnet. Rochelle var ju superfint! Det diggar jag. :D

Mocca; tack sötis!

Mark; Haha, nej. Men jag blir liksom antingen generad därför att jag inte är så bra på att ta komplimanger eller så blir jag arg för att... ilska liksom är bra försvar om man tror att folk kanske driver med en?! :D Knasigt, jag vet! Men tack, du är så söt!

Ellis; Neeej. barnavdelning är guldgruva ibland. :)

Deena; I vanliga fall skulle det nog inte gå. Men den ska nog vara betydligt längre på ett barn. Men jag är ganska liten och ärmarna ska ju vara längre. Som jag sa innan, det var kanske en tjock unge som haft den? :D

Sabor; Tack!!

Elma; Tack, vad gulligt av dig!

Elizabeth; Tacktack.

Camilla; Jag har mailat på en gång till dig. Can´t waaaait! :D Haha

Estelle; Tack vännen!

Julia; Tack tack. :D

2007-02-26 @ 16:30:49
Postat av: Sofia

Vad söööt den var ;D

2007-02-27 @ 17:26:00
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback