Det hänger på håret


1
Okej, ursäkta min extremt dåliga ordvits där. Jag är en seg boll. Med jäsande ludd i huvudet.
Och det enda som jag är nöjd med idag är min lilla håruppsättning.
Okej, jobbet på apoteket i Åre gick bra också. Men jag kommer inte ihåg någonting. Var för trött. För ont i huvudet. För yr. För matt. För dåsig.
Men jag somnade åtminstone inte ibland alvedonförpackningarna och stolpillerna för barn upp till 6 år...

Alltså, beskåda dagens tjoho (som mer är ett lätt dragande på munnen för mig eftersom jag inte orkar uttrycka tjohoande känslor just nu).

Långt blont hår uppsatt i svans, omgjort till fläta som lades dubbel och fästes under snodden. Toppat med stooor brun sammetsrosett-spänne som gjorts själv av fluga som är snodd av ovetande (?) papi. 

Jag ska inte bli frisör.  













23
Rakt bakifrån & uppifrån. (Nu har jag ont i armbågen!)

Kommentarer
Postat av: Mini

Jag älskar flätor! Nej, det är kanske inte så jättemycket, men det är ändå en slant.. :)

Postat av: aenigma

Mini; Ja, flätor är så praktiska men ändå fina! jag gillar väldigt mycket!
Det är ju mycket pengar, det är det, men om man jämför med vad man lägger på kläder i vanliga fall och hur mycket en jacka kostar så är det ju inte såå mycket. Eller så försöker jag bara övertala mig själv?! ;D

2007-02-24 @ 20:33:29
Postat av: Linn

fint :)!

2007-02-25 @ 10:16:09
URL: http://passionfashion.blogg.se
Postat av: Nanó

så sött då:)! själv passar jag inte över huvudtaget i fläta! usch nej:D men jag är så avundsjuk på alla som passar i det, för det verlar jäkligt praktiskt.

2007-02-25 @ 10:32:50
URL: http://nanoism.blogg.se
Postat av: aenigma

Linn; Tack!

Nanó; Haha tack! :D Du borde ju vara jätte fin i fläta, med ditt mellanlånga hår ju! Det är dessutom verkligen praktiskt. Jag har så jäkla ofta fläta att det blir lite tråkigt. Så jag varierar det lite. :)

2007-02-25 @ 11:51:55
Postat av: Samunia

Jag tycker det är så fint med sammetsrosetter. Har själv en i lila som jag endast måste klistra på på ett hårspänne. Fint!

2007-02-25 @ 12:29:19
URL: http://samunia.blogg.se
Postat av: Nanó

Men jag har för runt ansikte:) ser ut som ett ägg om allt hår är fast baktill XD

2007-02-25 @ 12:52:01
URL: http://nanoism.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback