Lekfullt

                                              På min första lediga dag efter över en veckas jobb så sov jag gott till 10.30 och avundades inte alls de som fortsatte arbetet med alpina VM ute i den dryga 30 gradiga kylan. Så eftersom det är 27 + grader på mitt rum så blev klädseln ganska lätt och enkelt, men färgglad. 
Jag är en av dem som verkligen diggar den gula färgens inkomst i vår och accessoerade upp mig på den fronten och kompletterade med all time favourite linnet i blekgult med sötaste motivet någonsin.
Ljusa jeans, Loveli
Gult linne med robotar, Promod (köpt i Paris)
Grön omlottblus med "berså"inspirerade löv, H&M
Gult halsband med plast & träpärlor o form av kulor och rosetter + armband i samma stil + långt halsband med ädelstenar och glaspärlor i händerna, allt gjort av mig.
          
                                         
1
Jag är så svag för söta, småtöntiga, roliga, annorlunda och personliga motiv och när denna hittades av mig i Paris så blev det helt enkelt ren kärlek. Det har blivit en samling med små motivmärkta kläder på senaste tiden men denna med det underbara "Robbots Crew":et på kommer alltid att vara favoriten antagligen och ligga mig nära om hjärtat. En resa jag aldrig glömmer med några av mina närmaste och oförglömmlig shopping.

3
Nu är jag väldigt sugen på ett smycke, helst halsband, med en fin robot som hänge.
Är det någon som sett ett sådant? Gärna i metall med ganska lång kedja.
Tänk ungefär Pradas Robotnyckelring, fast i metall då, som härjade på catwalken för ett par säsonger sedan. Jag känner att en liten robocop är precis vad jag behöver i smyckesväg!


Kommentarer
Postat av: sarah

tröjan är urtjusig!

Postat av: Jennie

japp håller med :)

2007-02-08 @ 22:33:16
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: alice

de gula halsbandet och armbandet var jätte sött!

2007-02-09 @ 07:13:49
URL: http://rosetten.blogg.se
Postat av: Nora

Gud vilken söt tröja! :)

2007-02-09 @ 15:01:58
Postat av: aenigma

Sarah; Tack så mycket!

Jennie; haha, vad bra! :D

Alice; Tack.

Nora; Danke. Jag är som sagt väääldigt förtjust i den själv! :)

2007-02-09 @ 18:30:57
Postat av: Elin

Snöggt!, Jag har en likadan omlottblus fast i annan färg ;)

2007-02-09 @ 20:10:57
URL: http://ragnhild.blogg.se
Postat av: Alicia

Vad brun du var då! =)

2007-02-09 @ 21:02:18
URL: http://alicia.webblogg.se
Postat av: Olivia

Oh så snyggt! Gillar det gula halsbandet+armbandet starkt!

2007-02-10 @ 14:24:01
URL: http://oliviajohansson.blogg.se
Postat av: aenigma

Elin: Oh, vilken färg har du? jag gillade nämligen alla! :D

Alicia; Haha. Visst är jag? Och trots att jag inte är super blek efter sista äkta solen i sommras så är den påbättrad. Mihi ;)

Olivia; Tack! Det värmde. Det piggar upp med gult i skarpa nyanser.

2007-02-10 @ 15:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback