London calling

Är det omoraliskt och godkänt etiskt att vilja mörda sin bästis?
Jag har känslan av att det inte är det...
Men hon, ja precis du S, skickar ju sådanna där bilder från Oxford Street och lurar in mig i falska förhoppningar om att jag liksom kanske har legat i koma en månad och åker till London imorgon... Jäkla skåning till bästa kompis...
Men i slutet av mars så får jag stå där jag med och sugas in i Topshops underbara värld, H&Ms special kollektion som börjar i just London och glida runt på ett gigantiskt Harrods, Urban Outfitters och underbar second hand. Skadeglädje är den enda sanna glädjen.
1
Don´t get me wrong. Aj lööööve maj best friend forever!
S och jag ska göra London osäkert under ett par svindlande dagar... ;)




Kommentarer
Postat av: Felicia

London, sån lyx!

Postat av: sofia

Åh vad kul med london!!! Jag har just bokat flyg till berlin i mars, blir nog kul det med men snarare galet party än galen shopping... :)

2007-02-06 @ 23:34:15
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: Mira

åååh, love topshop på oxford street!

2007-02-07 @ 14:26:40
URL: http://ingenvetvemdue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback