Separationsångest


1
Jag struntar faktiskt ganska mycket i vad det gäller att ha för färg på naglarna och vilket mode det följer. Jag har det som passar mina kläder och det som jag tycker om helt enkelt. Det var ju faktiskt ren slump att jag kärade ner mig i Mavala Mexico när det blev trendigt! Bara det att nu när vi faktiskt går mot ljusare tider så känns det så mörkt med djupt lila naglar. Jag älskar verkligen den härliga mustiga färgen men måste nog inse att den snart får hamna bland höst/vinter accessoarerna och tillbehören och ge plats åt mer färgglada ting och lack.

Jag kommer att sakna Mavala Mexico...

Efter det första bejublandet över de neonfärgade nagellacken som jag först spottade hos HotSpot så var jag ytterst tveksam. Men man vänjer sig liksom. Så efter en tur på Kicks idag spanade jag in ett extremt alternativt av neonrosa från Depend och ett mer diskret men ändå nästan over the top alternativ från Mavala. Skall inhandlas snarast tillsammans med en kompis från Mavala familjen, nämligen Silver. Tror inte att det kommer att bli min favorit men det kan nog vara ganska effektfullt tror jag? Tänker dock inte lägga pengar på Chanels, som
säkerligen är bra efter vad jag läst, då det lät bli sparsamt använt.





2
Men till att börja med ska jag vänja mig vid tillräckligt rosa nagellack ifrån Maybelline, Cotton Candy. Låter gott och ser gott ut på naglarna!


Kommentarer
Postat av: julia

chock rosa kommer jag ihåg att jag hade för nått år sedan! typ 4 år sen!haha. tyckte det var super snygtg då!!

2007-02-10 @ 22:51:45
Postat av: Phuong

Jag kommer alltid att hålla mig till ljusrosa, rött och svart:) Fast egentligen spelar det ingen roll.

Postat av: sofia

neon är riktigt ballt, men jag kör silver silver silver... förstås :)

2007-02-11 @ 10:28:47
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: Nathalie

Jag ska införskaffa mig silvrigt nagellack, tycker det är jättefint!

2007-02-11 @ 13:02:50
URL: http://glitterdroppe.blogg.se
Postat av: Victoria

Jag måste låta mina egna naglar växa ut, jag blir så avis på alla fina naglar! GRR. Det lila är supersnyggt, men jag har noll förståelse för det neonrosa som alla fallit pladask för?..

2007-02-11 @ 14:30:34
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: em

Själv kör jag på svart fortfarande :)

2007-02-11 @ 14:43:05
URL: http://emmamarielle.blogg.se
Postat av: Stila

Silver och rosa står även hos mig högst upp på önskelistan!

2007-02-12 @ 11:26:51
URL: http://www.stilas.blogspot.com
Postat av: aenigma

Julia; Jag tycker att det är så roligt när en trend kommer tillbaka på det där sättet. Däremellan förstår man inte alls hur man tänkte innan dock! :) haha

Phuong; Jag är också ganska på det viset att vissa färger är de som jag använder. Men ibland dyker det upp en utmanare. Som det mörklila!

Sofia; Jag veeeeeet;D

Nathalie; Ja, det kan vara riktigt effektfullt. Kolla in Mavalas silver för ett billigare alternative och Chanel för dyrare.

Vicktoria; jag har inga naglar alls att tala om. Har gnagt ned dem till minimum... så det blir lite och sparsamt med lack på mina små snuttar till bebisnaglar... Neonrosa är coolt men till ytterst svarta eller vita kläder tror jag!?

Em; Svart är riktigt snyggt!

Stila; Jaa, det måste införskaffas snarast!

2007-02-12 @ 12:28:49
Postat av: Maria

Jag skulle helst av allt vilja ha ett bronsfärgat nagellack i vår :) För övrigt kommer jag nog att köra på rött och fransk manikyr :)

2007-02-12 @ 19:11:42
URL: http://shoppoholic.blogg.se
Postat av: Emilee

Tänkte också testa med lite blysammare rosa först så får vi se om jag vågar mig på neonrosa sen. Det blir nog definitivt läckert ihop med solbrännan i sommar.

2007-02-12 @ 21:26:34
URL: http://emilee.blogg.se
Postat av: aenigma

Maria; Jag har ett som är brons/guldigt som jag verkligen gillar. Från Mavala. Supersnyggt när man är brun också! Rött är annars också en favorit för mig, fransk manikyr kan jag dock inte ha... jag gnager alltid av den vita randen ju... :/

Emilee; Precis, man får prova sig fram försiktigt! :D

2007-02-15 @ 13:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback