Dagens; Äppelunge

Glömde totalt bort att skriva om min galna lördag som resulterade i att jag var tvungen att köpa en klänning eftersom det var så synd om mig. Ibland hatar jag verkligen lill-Stockholm, Åre, och alla dessa människor som med sitt dryga sätt och korkade beteende ofta befolkar byn och det överflöd av chicka, minimalistiska och trendiga restauranger som breder ut sig och som gör att man nu inte kan gå och fika på något mysigt ställe längre!!
Cafe Sport och Bubblan är borta för att göra plats till restauranger med vitkalkade väggar och surrealistisk konst på väggarna som matchar kuddarna, och jag kan inte längre sitta och sörpla i mig en varm chocklad, kika på snön genom fönstret och leka med stearinljuset på bordet.
Så jag köpte en klänning och terroriserade min broder som arbetar i en av, få?, butiker som inte har dryg och överlägsen personal.
1
Alldeles för kallt på en fökyld mig egentligen, men jag kunde inte låta bli att använda äppelklänningen helt enkelt! Nu blir det ju sponsorkläder i tre veckor framöver... :p
Svarta strumpor + svarta leggings
Underklänning i siden, Triumph
Grön skjortklänning med knyt i midjan, Vero Moda
Halskedja med stenar, gjort av mig & armband med gröna pärlor, gjort av mig också
23
Jag och min diskreta hand. Ser ut som om jag suger på tummen. Det gör jag dock inte!
Ville bara visa en bild på diademet som jag retro-pimpat själv med tyg från 60-talet och tillhörande rosett.
Och nej, jag är inte ondskefull som jag ser ut att vara på bilden och nej, jag har inte klippt av långa håret till en page. Jag bara klippte upp den långa luggen runt ansiktet litet igår så det blev mer form och volym liksom. Mihi ;D

Kommentarer
Postat av: Mark

En mycket fin klänning! :)

Postat av: Elin

Va göllig du är :)

2007-01-29 @ 17:59:03
URL: http://ragnhild.blogg.se
Postat av: juliaa

jag älskar den dära klänninge. pärkans snygg alltså! shit!!

2007-01-29 @ 18:01:04
Postat av: aenigma

Mark; Haha, tack! Du vet det är nu du ska smööööra och vara så där extra gullig mot mig när jag redan håller på och tänker på vad jag skulle kunna rita till dig! ;D

Elin; Tack, sötis!

Julia; Tacktack. Och billig är den, köpköpköp!

2007-01-29 @ 18:42:02
Postat av: Johanna

grymt läckert bruden!

2007-01-29 @ 21:05:11
URL: http://johannastic.webblogg.se
Postat av: juliaa

billiga kläder är kärlek! ;)

2007-01-30 @ 21:40:05
Postat av: kim

SNYGGT!!

2007-02-01 @ 08:55:25
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Gjermundanna

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2010-03-03 @ 14:44:22
URL: http://gjermundanna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback