Delirium

2
Aenigma, med rätt att häfta med häftpistol....

Det blir lätt som om jag låter gnällig hela tiden men jag inser att om jag är såhär trött efter två dagar av detta, så vad blir jag då av cirkus 3 veckor? Jag tippar på att jag om tre veckor kommer att vara 1. I koma ungefär, 2. vara skinny eftresom jag inte gillar maten 3. Lättad att vi har alpina VM så sällan. Och naturligtvis glad!

Idag har jag ätit 6 mini VM-kexchoklad.

Tog mig i kragen idag och hörde av mig till en kompis som jag tappat lite kontakt med. Så imorgon blir det fika hemma hos henne och mysigt pratande.



















1
Jag undrar hur mycket belägg man egentligen måste ha för att få vara värd att beställa från Net-a-porter bara för att det är synd om en? Jag känner mig redan värd denna söta skapelse från Elissa Coleman nämligen. Skulle passa finfint i sommar.
Dessutom måste jag ju ha uppseendeväckande vackra kläder under presskonferenserna så att alla snygga alpina skidåkare ser mig... haha (jag skyller mina dumma kommentarer på trötthet)
Men seriöst, Aksel Lund Svindal är riktigt söt... ;D

Annars var
denna från Matthew Williamson cool på något vis. Jag diggar de härliga, mustiga färgerna!
Dessutom var V&Rs skapelse enkel och stilren med den fina mullvadsfärgen och silkestyget, eller kanske någonting sådant här helt enkelt vore bäst med tanke på det slitsamma och oglammiga arbete jag hittills gjort? Såg någon förresten att Betty, i UglyBetty, förra veckan hade en Primptee på sig? Cute!

Kommentarer
Postat av: juliaa

man får hålla utkik ifall man ser dig på tv lr nått kasnke?! ;)

2007-01-31 @ 19:26:34
Postat av: Antonia

Klänningen var super snygg.

Postat av: Nanó

Presskonferens, låter spännande;)
Snygg klänning(riktigt vårfräsch!) och söt bild:D

2007-01-31 @ 20:37:36
URL: http://nanoism.blogg.se
Postat av: Anna

Idag såg jag att Nilsons skor har tagit in en massa vårnyheter i storlek 35. Minns inte riktigt exakt vilken storlek du hade men det börjar kanske närma sig?

klart värt att kolla upp när du är här senare i vår.

Kram.

2007-01-31 @ 21:53:45
Postat av: Nadja

Haha =) Klänningen var söt

2007-02-01 @ 09:31:22
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: Mark

Kul att vara sysselsatt med något i alla fall! :)

2007-02-01 @ 10:22:09
URL: http://nucci.blogg.se/
Postat av: Moi

Gott med kexchoklad :)

2007-02-01 @ 11:13:41
URL: http://vackrajag.blogg.se
Postat av: Anonym

Usch ja jag måste också höra av mig till en kompis jag tappat lite med...

2007-02-01 @ 11:52:43
URL: http://sandiebelle.webblogg.se
Postat av: Felicia

Jag hittade dig på någon kärnkraftssida! Typ SKB eller liknande... Haha :)

2007-02-01 @ 22:20:57
URL: http://charmingsaturday.blogg.se
Postat av: karro

Shoppa är alltid tillåtet, jag har shoppat sjukt mycket på sistone

2007-02-03 @ 05:52:33
URL: http://karoliina.blogg.se
Postat av: Anonym

vart har du tagit vägen!?

2007-02-03 @ 19:11:08
Postat av: Sofia

Fin klänning ;D

2007-02-04 @ 11:46:02
URL: http://rosette.webblogg.se
Postat av: aenigma

Julia; Det har man nog redan kunnat!? :) Haha

Antonia; Visst är den?

Nano; Jaa, presskonferenser är det man ser fram emot mest. Snygga skidåkare och en massa journalister och TV-folk. Mitt i smeten! :D Haha

Anna; Men det lät ju inte alls dåligt! Ska jag verkligen kolla in. Tack för tipset!! Kram

Nadja; Jawohl.

Mark; Ja om det ändå vore något. Det är snarare en jävla massa att vara sysselsatt med. :D

Moi; Jaa...bara det att man blir missbrukare.. jag har tappat räkningen på hur många kexchocklad jag ätit... gosh... inte bra med obegränsad tillgång!

Sandiebelle; Ja, jag tror att lite av det dåliga samvetet man har mår bättre då. Det är kr¨ånglit och lite jobbigt men oftast värt det!

Felicia; Haha, hur i hela friden hittade du dit? Jag vann ju deras tävling iaf. Så det blir England/London i mars med en jäkla massa shopping.

Karro; Mjo, men jag ska ju göra en så himla massa nu i vår. Jag borde lugna mig... fast det blev en oemotståndlig tröja idag...;)

Anonym; Jag kan bara säga, förlåååååt!:( Men jag har jobbat så många långa timmar att när jag kommer hem så struntar jag i att äta och bara sover. Jag ska försöka blogga meeeera!

Sofia; Jaaaaa!

2007-02-04 @ 17:27:26
Postat av: julia!

så du menar att du har vart med i tv lr tidinging och jag har missat det? ;)

2007-02-04 @ 18:39:01
Postat av: aenigma

Julia; Grejen är det att det är typ 250 stycken journalister och TV-bolag från 64 nationer och jag jobbar i mediacentret där alla håller till. Så det fotas och filmas hela tiden, görs intervjuer och reportage från hela hotellet och där springer jag omkring. Så ibland hojtar någon till och meddelar att man är med på bild och ibland så får man en förfrågan om man vill vara med på det ena och andra. Jag arbetar ju med SVT och internationell TV så om jag vet om att jag är med så ska jag skrika till här så att du kan kolla. Haha :)

2007-02-04 @ 19:09:38
Postat av: Rebeca

åh, söt klänning :O

2007-02-04 @ 19:59:45
URL: http://Rebeza.blogg.se
Postat av: julia

oh vad gulligt av dig! :D
förstår att du skymtar förbi en hel del då jU!

2007-02-04 @ 20:31:59
Postat av: Libanmargrethe

Very resourceful, thank you dave

2009-10-09 @ 08:25:49
URL: http://libanmargrethe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback