Ellos plock

Har aldrig varit den typen av människa som beställer kläder från internet. Dels är det krångligt med storlekar och dels så är det ju så mycket roligare att få prova någonting i butik och köpa det direkt istället för att få vänta i ett par veckor!

Har läst på flera bloggar på sistonde om
Ellos och andra sidor som man beställer ifrån så jag gick in och plockade ut det som jag var intresserad av. Inte mycket som tillsynes nedan. En söt liten Aenigma sko i conversemodell med dödskallar i brunt, blus i fin färg med klädda knappar från barnavdelningen och en enkel klänning i grått/svart med långa ärmar.
321
Jag kommer inte att beställa något för det är inget som ger de minsta cravings och med tanke på Londonresor och annat i vår så lägger jag mer shoppingsug och pengar på det hellre! Klänningen skulle möjligtvis kunna klickas hem, billig som den är, men isåfall blir det en annan dag. Skulle faktiskt passa bra i ett vårigt London tror jag med ett par ballerinor, oversize väska och shades! På TopShop shopping...

Nu blir det plugg och kanske promenad i ett vintrigt Jämtland igen, outfitbild kommer senare med tema royalism och även bilder på detsamma spår. Imorgon och ett par dagar framåt jobb i Åre and some moneymaking:D

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Klänningen är så himla söt :)

Postat av: Aenigma

DressLikeAPrincess; Visst är den? jag gillar den mer och mer. Kanske blir en beställning på den iaf...:)

2007-01-02 @ 17:47:56
Postat av: karro

London är så sjukt dyrt... japp de fungerar i alla fall hyfsat bra.

2007-01-02 @ 22:46:57
URL: http://karoliina.blogg.se
Postat av: Aenigma

Karro; Jaa jag vet det. Men... jag har just börjat jobba en del i Åre och är ganska bra på att hamstra pengar så jag ska nog knåpa ihop ett bra kapital att spendera! :) Mihi Vad bra att det fungera lite iaf!

2007-01-03 @ 17:19:52
Postat av: Nora

åh, söt blusen var!

2007-01-04 @ 00:21:16
URL: http://aife.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Nora; Visst är den? Jag älskar färgen, så fin lila! :)

2007-01-04 @ 18:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback