White stripes...& red stripes!

Första dagen i skolan och back into the business. Oh vad jag hade kunnat slippa det. Dock hade jag som personlig pepping på mig nya teen från H&m och den gav dagen det lilla extra. Dessutom fick jag hjälp att fixa till MMS funktionen på telefonen, H is my God today, och jag firade det genom att sms bomba världen likt en annan Hiroshima... fast mildare! 
Kände mig förövrigt som ett popsnöre iklädd;
Vita sneakers, Fusion
Svarta stupisar, Åhléns
Tee med tryck, H&M
Skärp i midjan, Armani
Randig kofta, Lindex (ain´t kidding!)
Halsband gjort av sötaste, barnsligaste platspärlorna i form av pluppar, rosetter och stjärnor, gjort av mig
Rött nagelack
 
+ håret i hästsvans och leoparddiadem som kontrast mot allt vitt, rött, svart.
1
Och denna lite... annorlunda? bild ger en vink om att utmaningen gällande favoritsolglasögonen kommer efter middagen. För kommer jag inte och äter nu så kommer jag att få utstå ett hårt straff. Ilskna blickar från min mor som ser ljuv ut men som kan få Dalai Lama att be om ursäkt... Belive me..

2

Kommentarer
Postat av: Jess

cool outfit!

Postat av: melissa

coolt!

2007-01-10 @ 19:21:52
URL: http://meli.blogg.se
Postat av: julia

älskar den dära t-shirten! my love! :D
önskar man hade pengar så man kunde shoppa lite rolig kläder så här i ruskmörkret!
men inatt lovar dom snö här i roslagen! haha :D
you rock girl

2007-01-10 @ 19:31:20
Postat av: Aenigma

Jess & Melissa; tack! :)

Julia; jag älskar den också, garderobsfavorit just nu! :D Kolla in H&M om du vill ha den, jag köpte min där. Jag jobbar så pengar är inte problemet just nu när jag kombinerar både skola och arbete, men problemet är att jag inte har några roliga butiker att kolla i... men men det blir bättre i London! :D Härligt med snö för er också, så att det inte är bara vi.

2007-01-10 @ 19:51:24
Postat av: julia

japp h&M ska jag kolla in när det blir stan nån gång i framtiden.haha. förstår faktiskt vad du menar med att inte ha några roliga butiker att kolla i. jag bor i typ världens minsta öö by.haha. nej men en liten jag ve´t inte vad man kallar det faktikst ;P
japp snö är lycka just nu! och hoppas det kommer riktigt mkt snö tills vecka 8 för då kommer jag till åre och gör backarna osäkra! :D
ciao

2007-01-10 @ 20:51:36
Postat av: Emma

vilken snygg t-shirt!!

2007-01-11 @ 18:43:02
URL: http://emmisjohansson.blogg.se
Postat av: Sofia

JÄTTESNYGGT! =)

2007-01-11 @ 20:24:13
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: clara

åh så härlig kombo!

2007-01-12 @ 23:53:07
URL: http://underbaraclara.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback