Cravings, igen, och önsketänk

Jag önskar, önskar, önskar verkligen nu att min laptop kan komma. För jag blir galen av att sitta vid ett obekvämt skrivbord, med mamsell eller papis dator och kika ut över ett körsbärsträd och pool under tiden jag funderar på vad jag ska blogga om. Det sistnämnda, vyn över körsbärsträdet och poolen, har jag ioförsig inget emot men jag vill ha min egen dator. Beställdes igår, lär vara hos mig och körsbären om en vecka eller två.
I need it. Badly. Så jag kan lägga in alla störda bilder och shoppingskörd och inte bara dräggla mig redlös på net-a-porter, kika på Facehunter och internetshoppa...

Elle
Dessutom har jag ägnat min lediga eftermiddag åt att rita, och äta ostbågar, så det vore superhärligt att kunna lägga upp lite illustrationer igen. Just nu är det omöjeligt. Men jag letade fram en av mina personliga favoriter för att fylla i hålet i inlägget där det borde vara en bild. Klänning från Manousch, underbar sko från Biba (den återupplivade, fashionabla butiken som Anna Wintour började sin karriär i banan mot Vogue.) och Guccis vackra väska med det nyanvända mönstret som skapades för en av drottningarna av England. Nu för oss dödliga i boutique.

Och japp, jag vill fortfarande ha
den här också. Väldigt, väldigt gärna. Någon som känner sig villig att belöna mig?
Även den fjärde första raden skulle inte sitta fel eller dessa två sandaler från asos.com;
Metal Trim Flat Sandal in the style of Rachel BilsonScarf Tie Flat Sandal


Kommentarer
Postat av: Nanó

Nåå vad tråkigt då:(... Well, en annan gång then.
Och sen dess jag såg dendär biba-skon i Elle så har jag varit så fast för den! Så himla vacker! Som ett litet konstverk:)

Postat av: Amanda

En laptop är verkligen superbra att ha, så skönt med trådlöst också så man kan vandra runt hemma med datorn! =)

2007-07-06 @ 12:34:02
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Anna

den första från asos var SÅ snygg! <3

2007-07-06 @ 17:15:45
URL: http://missanna.blogg.se
Postat av: Dena

de första skorna vill jag ha i vitt :D

2007-07-06 @ 19:02:34
URL: http://denahoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback